Extra sleva na nejmilovanější značky: Geox, Under Armour, Orsay, Gap, Celio a Numoco ♥ | Kód: MAJ MILUJU SLEVU

Možnosti dopravy

 

PPL - výdejní místa

Doprava je za 69 Kč, při zaplaceném nákupu nad 2 000 Kč je ZDARMA.

Jakmile dopravci předáme váš balíček, přijde vám e-mail s odkazem pro sledování zásilky.

Až bude váš balíček na místě, dopravce vám pošle SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí.

Všechny informace o dopravci včetně trasování balíčku najdete na www.ppl.cz

Zásilkovna - výdejní místa / Z-Boxy

Doprava je za 69 Kč, při zaplaceném nákupu nad 2 000 Kč je ZDARMA.

Jakmile dopravci předáme váš balíček, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky, případně můžete objednávku sledovat v aplikaci Zásilkovny.

Až bude váš balíček na místě, Zásilkovna vám pošle SMS, e-mail nebo notifikaci do své aplikace.

Pro vyzvednutí objednávky vám stačí heslo, které najdete v SMS, e-mailu nebo aplikaci Zásilkovna.

Aktuální info o délce uložení balíčku najdete v trasování zásilky.

Všechny informace o dopravci včetně mapy výdejních míst najdete na jeho webu www.zasilkovna.cz

PPL - na adresu

Doprava je za 99 Kč, při zaplaceném nákupu nad 2 000 Kč je ZDARMA.

Jakmile dopravci předáme váš balíček, přijde vám e-mail s odkazem pro sledování zásilky a zpravidla následující pracovní den pak dorazí SMS s předpokládaným časovým oknem, kdy bude dopravce objednávku doručovat.

Všechny informace o dopravci včetně trasování balíčku najdete na www.ppl.cz

DPD - na adresu

Doprava je za 99 Kč.

Jakmile dopravci předáme váš balíček, přijde vám e-mail s odkazem pro sledování zásilky a zpravidla následující pracovní den pak dorazí SMS s předpokládaným časovým oknem, kdy bude dopravce objednávku doručovat.

Všechny informace o dopravci včetně trasování balíčku najdete na www.dpd.com/cz/cs

 

Možnosti platby


Způsob placení si volíte při objednávání. Můžete si vybrat, jestli to bude online kartou/rychlým bankovním převodem nebo osobně kartou/hotově.

Platba kartou online

Rychle a bezpečně. Částka se nám připíše hned a nemusíte čekat na bankovní převod. Údaje ke své kartě nezadáváte u nás, ale na zabezpečené webové stránce společnosti, která platby zprostředkovává. Nám přijde pouze potvrzení o úspěšné transakci. Pokud vám platba kartou nefunguje, nejčastěji to bývá z důvodu nastavení karty (neumožňuje platbu na internetu nebo jste překročili limit) – zkontrolujte si prosím nastavení ve svém internetovém bankovnictví nebo kontaktujte svou banku.

Platba Google Pay / Apple Pay

Platební metoda, která umožňuje jednoduché placení pomocí karty uložené v Peněžence Google / Apple Wallet v zařízení, ze kterého chcete provádět úhrady. Nemusíte opisovat číslo karty ani další údaje.

Twisto Pay

Tahle služba vám umožňuje zaplatit až po doručení a zkontrolování zboží. Není třeba vytvářet si žádný Twisto učet, veškeré informace k platbě vám přijdou e-mailem a na zaplacení objednávky máte 30 dní od odeslání zboží. Služba je navíc úplně zdarma.

 

Rychlý bankovní převod

Pro online platbu přes vaše internetové bankovnictví zvolte pole s logem banky, u které máte svůj účet. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky vašeho internetového bankovnictví, kde provedete platbu, jak jste zvyklí. Vaši platbu obdržíme do několika minut. 

Dobírka / Platba při doručení

Pěkně postaru z peněženky do peněženky. Platíte hotově nebo kartou přímo u dopravce. Poplatek za dobírku je 29 Kč.

 

Reklamace

Reklamace

  • Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na pobočku Zásilkovny nebo pošlete doporučeně na naši adresu.
  • Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o způsobu vyřízení Vás budeme kontaktovat emailem. Zašlete nám zboží prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.

Formulář ke stažení: ZDE

 

Co byste ještě měli vědět?

 

Jak je to s vrácením věcí placených přes Twisto?

  • Přinesete je na pobočku Zásilkovny, případně je pošlete k nám do skladu.
  • My to zkontrolujeme a dáme vědět Twistu.
  • Pokud jste ještě nezaplatili fakturu, sníží se vám její hodnota o vrácené zboží.
  • Pokud už jste fakturu zaplatili, vystaví vám Twisto dobropis.
  • Peníze vám nevracíme my, ale Twisto.

Chcete to vyměnit?

  • To bohužel neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze.

Co když vrátím objednávku, ve které byly uplatněny kredity?

  • V případě vrácení zboží z objednávky s uplatněnými kredity dostane zákazník u prvního vráceného produktu nazpátek částku poníženou o hodnotu uplatněných kreditů. Částka zaplacená kreditem je pak vrácená zpět v kreditech.

Nějaké nejasnosti? Napište nám na info@zoot.cz a spolu jim přijdeme na kloub.

 

Adresa ZOOT

ZOOT
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy


 

 

 

Vrácení zboží

 

Vrácení

Nelíbí? Nesedí? Nevadí. Na rozmyšlenou máte celých 60 dní.

Formulář ke stažení: ZDE

 

Vrácení 1. až 14. den od nákupu

  • Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy.
  • Peníze vám přijdou na účet do 14 pracovních dní poté, co balíček dorazí k nám do skladu.

Vrácení 15. až 60. den od nákupu

  • Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. Pokud tomu tak není, už je nemůžeme přijmout. Mějte prosím na paměti, že podle zákona máte na vrácení 14 dnů a 60denní lhůta je „něco navíc“ pro ZOOTery.
  • U kosmetiky, doplňků stravy, parfémů a drogerie je možné jen vrácení v původním neporušeném obalu bez známek použití.
  • Peníze vám přijdou na účet do 14 pracovních dní poté, co balíček dorazí k nám do skladu.

Kde můžete zboží vrátit?

Vrácení přes Zásilkovnu

  • Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík, na který nepíšete žádnou adresu. Obsluha Zásilkovny vytiskne štítek s adresou našeho skladu, který na balíček nalepí.
  • Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář.
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Na přepážce řeknete kód „96415049“.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí, nic neplatíte.
  • Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.

Vrácení poštou

  • Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady).
  • Nemůžete dohledat svou objednávku v mailu? Vytiskněte si náš offline formulář.

Kontakt

 

E-mail: info@zoot.cz
Telefon: +420 606 723 678

Naše zákaznická podpora Vám je k dispozici každý pracovní den od 9 do 17 hod. 

Fakturační adresa: 
Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov

IČ: 28197071
DIČ: CZ28197071

Vratková adresa:

ZOOT
U Sanitasu 2246
251 01 Říčany
 
Osobní vrácení na této adrese není možné.
Nahoru