Kdy a jak dostanu svou zásilku?

  • Radost si buď vyzvedněte na některé z Výdejen, kde si ji taky rovnou vyzkoušíte a co vám nebude, nám tam jednoduše necháte.
  • Anebo využijte služeb České pošty či PPL. Doprava je zdarma při objednávce nad 1599 Kč. Vrácení zdarma díky štítku "zpětná zásilka", který přikládáme. Vracet můžete do 90 dní od doručení.

DOPRAVA ZDARMA PRO NAŠE NEJVĚRNĚJŠÍ

Jak poznáte, že jste to vy?
Sobě i ostatním jste na ZOOTu za posledních 12 měsíců udělali radost v hodnotě 12 000 Kč a víc. Zároveň jste objednávali zodpovědně a naše náklady na doručení všech vašich objednávek nebyly vyšší než vaše finální útrata.

Objednávky do 17 hodin předáváme dopravci ten samý den. Proto jsou do 2-3 dnů u vás. To vše platí pro pracovní dny. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí. Jakmile balíček předáme dopravci, dostanete od nás e-mail, že vaše radost už je na cestě.

  • Česká pošta:

SMSkou nebo e-mailem vám od České pošty přijde informace o pohybu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá ve všední dny mezi 8:00-16:00.

Zákaznická linka České pošty je: 840 111 244

  • PPL:

Pohyb svého balíčku sledujte na stránkách zásilkové služby www.ppl.cz.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Takže se rozhodně nemusíte bát, že vám bude kurýr nervózně volat, že na vás čeká přede dveřmi, až budete zrovna u zubaře.

PPL nabízí v některých místech ČR i večerní doručení (17:00 až 20:00). Po vyplnění adresy v objednávkovém formuláři se vám tato možnost zobrazí, pokud je v místě vašeho bydliště dostupná.

Zákaznická linka PPL je: 840 775 775