Jak vrátím či reklamuji zboží?

Nelíbí? Nesedí? Nevadí!
Vraťte nám to zdarma a bez udání důvodu. Využijte předplacené samolepky „zpětná zásilka“, kterou najdete v balíčku, nebo nám nechtěné kousky přineste na nejbližší Výdejnu radosti.


Kam vrátit

  • poštou na adresu:

ZOOT a.s.
Černokostelecká 2246
251 01, Říčany u Prahy

Kousky, které zkoušíte na Výdejně a nesednou vám, nám tam rovnou zdarma necháte . Pokud zkoušíte doma, jednoduše námpřineste, co nesedí, na svou nejoblíbenější Výdejnu.


Jak vrátit

Kousky, které vracíte musí být nenošené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. Jinak už totiž nemůžou udělat radost nikomu dalšímu, a abychom ji uvedli do původního stavu, musíme něco strhnout z vracené částky.

Peníze vrátíme na účet nebo poštovní poukázkou do 10 dnů po tom, co nám balíček dorazí. Nevyměňujeme.


Jak reklamovat

Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale vše napravíme, když:

  • nám nejdříve dáte vědět na +420 606 RADOST (723 678) nebo objednavka@zoot.cz
  • reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a důvodem reklamace pošlete doporučeně na adresu:

ZOOT a.s.
Černokostelecká 2246
251 01, Říčany u Prahy


Vrácení zboží zaplaceného poukazem a penězi

Když vaše objednávka přesáhne hodnotu dárkového poukazu, jeho hodnota se rovnoměrně rozpočítá mezi jednotlivé položky. Příklad: v košíku máte 2 věci za 2× 1 000 Kč a váš poukaz je na 1 000 Kč. Každá věc tudíž bude stát 500 Kč z poukazu + 500 Kč v penězích. Když potom jednu vrátíte, pošleme vám 500 Kč zpět na účet a nový poukaz v hodnotě 500 Kč do mailu. Kdyby vám něco nebylo jasné, nebojte se nás zeptat na info@zoot.cz nebo +420 606 723 678.