Nejčastější dotazy v období Koronaviru

Jak je to s provozem Výdejen?

Vláda udělila výjimku pro e-shopy. Několik Výdejen jsme tedy pro Vaše pohodlí nechali otevřených, ovšem s omezenou otevírací dobou. Seznam otevřených Výdejen najdete ZDE. Otvíračka Vámi vybrané výdejny se zobrazí po rozkliknutí. Výdejny momentálně slouží pouze k vyzvednutí objednaného zboží. Vratky stále příjímáme, ale neprobíhá přímý prodej. Platby na Výdejnách preferujeme platební kartou.

Jaká jsou hygienická opatření v ZOOTu?
  • Na Výdejnách i ve skladu nosíme roušky, k dispozici je i dostatek dezinfekce a jednorázové ochranné rukavice.
  • V týmu jsme vždy max. po 5 lidech a na pauzy chodí každé oddělení zvlášť.
  • Před koncem směny všichni uklízejí a dezinfikují svá pracoviště.
  • Úklidová firma u nás uklízí dvakrát denně a v neděli probíhá kompletní sanitární úklid všech povrchů.
Jaké jsou v současné situaci dodací lhůty objednávek?

Dodací lhůty v ČR jsou v tuto chvíli standardní, nicméně přepravci od pondělí 16. 3. 2020 negarantují doručení v termínu D+1. Přeprava mezi ČR a SR může nabrat menší zpoždění. Děkujeme za pochopení.

Jaké jsou aktuální ceny za dopravu?

Až do odvolání zavádíme dopravu k vám domů ZDARMA bez ohledu na hodnotu Vaší objednávky.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Situace u našich smluvních partnerů se mění každým dnem.

PPL doručuje bez omezení a síť Parcelshopů není vypnutá.
Aktuální informace naleznete ZDE

Zásilkovna má aktuálně otevřeno cca 1600 poboček.
Dobírky lze hradit pouze platební kartou.

Objednávky, které byly doručeny na pobočku, která je nyní uzavřena, budou přeposlané na nejbližší otevřenou pobočku nebo doručeny domů prostřednictvím kurýrní služby.
Aktuální informace ZDE

Česká pošta - služba Balík do ruky z důvodu uzavření některých poboček nemusí fungovat korektně a zboží bude uloženo na spádové poště. Existuje možnost, že nefunguje vůbec.

Co když chci zboží vrátit, ale nechce se mi v současné situaci chodit na Výdejny?

S ohledem na mimořádnou situaci prodlužujeme dobu na vrácení zboží na 60 dnů, až do odvolání. Chápeme, že jít ven kvůli vrácení nepadnoucího kousku, je nesmysl.

V případě dalších dotazů se na nás obraťte přímo prostřednictvím kontaktního formuláře https://www.zoot.cz/o-zootu/kontaktujte-nas Nebo telefonicky na čísle +420 606 723 678, PO-PÁ 9-18

Zdraví je nakonec největší radost, a proto se všichni držte. Na ty menší radosti jsme tu stále pro Vás a nevzdáváme to!