Nejčastější dotazy v období Koronaviru
1. Jak je to s provozem Výdejen?
Objednávky si můžete vyzvedávat a zkoušet bez omezení
Aktuální seznam Výdejen včetně otevírací doby najdete TADY.
Z hygienických důvodů je teď lepší platit kartou (ale hotovost samozřejmě bereme taky).
2. Jaká jsou hygienická opatření v ZOOTu?
- Na Výdejnách i ve skladu nosíme roušky, k dispozici je i dostatek dezinfekce a jednorázové ochranné rukavice.
- V týmu jsme vždy max. po 5 lidech a na pauzy chodí každé oddělení zvlášť.
- Před koncem směny všichni uklízejí a dezinfikují svá pracoviště.
- Úklidová firma u nás uklízí dvakrát denně a v neděli probíhá kompletní sanitární úklid všech povrchů.
3. Jak ZOOT čistí vrácené zboží?
Vrácené zboží samozřejmě náležitě hygienicky ošetřujeme.
Každý kousek prochází procesem napařování nad 65 °C po dobu delší než 4 minuty, který podle Státního Zdravotního Ústavu vir SARS-CoV-2 likviduje.
4. Jaké jsou možnosti dopravy?
Na Výdejnu vám balíček dorazí bez zpoždění.
Nejpozději do 3 dnů by ale objednávka měla být u vás. Zásilkovna má aktuálně otevřeno víc než 4 500 poboček.
Pro příjemnější objednávání z bezpečí domova teď máte DOPRAVU ZDARMA při nákupu nad 1199 Kč.
Dobírku je momentálně z hygienických důvodů lepší hradit (pokud možno) platební kartou.
5. Co když chci něco vrátit, ale nechce se mi v současné situaci chodit na Výdejny?
Vrácení je možné několika způsoby – všechny najdete TADY.
V případě dalších dotazů se na nás obraťte přímo prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky na čísle +420 606 723 678, PO-PÁ 9-18.
Zdraví je nakonec ta největší radost, a proto se všichni držte. Na ty menší jsme tu stále pro vás.