Nejčastější dotazy v období Koronaviru

Jak je to s provozem Výdejen?

Všechny výdejny radosti už jedou ve standardním provozu. Seznam otevřených Výdejen najdete ZDE. Vratky stále příjímáme a máte na ně 60 dní. Platby na Výdejnách preferujeme platební kartou.

Jaká jsou hygienická opatření v ZOOTu?
  • Na Výdejnách i ve skladu nosíme roušky, k dispozici je i dostatek dezinfekce a jednorázové ochranné rukavice.
  • V týmu jsme vždy max. po 5 lidech a na pauzy chodí každé oddělení zvlášť.
  • Před koncem směny všichni uklízejí a dezinfikují svá pracoviště.
  • Úklidová firma u nás uklízí dvakrát denně a v neděli probíhá kompletní sanitární úklid všech povrchů.
Jak ZOOT čistí vrácené zboží?

Vrácené zboží samozřejmě náležitě hygienicky ošetřujeme.
Každý kousek prochází procesem napařování nad 65 °C po dobu delší než 4 minuty, který podle Státního Zdravotního Ústavu vir SARS-CoV-2 likviduje.

Jaké jsou možnosti dopravy?

ZOOT. TAXI (novinka!). Objednejte a vyzkoušejte už 2. den pohodlně u Vás doma.
Více o službě naleznete ZDE

PPL doručuje bez omezení a síť Parcelshopů není vypnutá.
Aktuální informace naleznete ZDE

Zásilkovna má aktuálně otevřeno cca 2500 poboček.
Dobírky lze hradit pouze platební kartou.

Česká pošta - služba Balík do ruky z důvodu uzavření některých poboček nemusí fungovat korektně a zboží bude uloženo na spádové poště. Existuje možnost, že nefunguje vůbec.

Co když chci zboží vrátit, ale nechce se mi v současné situaci chodit na Výdejny?

S ohledem na mimořádnou situaci prodlužujeme dobu na vrácení zboží na 60 dnů, až do odvolání. Chápeme, že jít ven kvůli vrácení nepadnoucího kousku, je nesmysl.

V případě dalších dotazů se na nás obraťte přímo prostřednictvím kontaktního formuláře https://www.zoot.cz/o-zootu/kontaktujte-nas Nebo telefonicky na čísle +420 606 723 678, PO-PÁ 9-18

Zdraví je nakonec největší radost, a proto se všichni držte. Na ty menší radosti jsme tu stále pro Vás a nevzdáváme to!