Nejčastější dotazy v období Koronaviru

1. Jak je to s provozem Výdejen?

Většina Výdejen radosti funguje pro vyzvedávání objednávek bez omezení, jen si teď na místě nekoupíte vystavené zboží.
Aktuální seznam otevřených Výdejen včetně otevírací doby najdete TADY.
Z hygienických důvodů je teď lepší platit kartou (ale hotovost samozřejmě bereme taky).

2. Jaká jsou hygienická opatření v ZOOTu?

  • Na Výdejnách i ve skladu nosíme roušky, k dispozici je i dostatek dezinfekce a jednorázové ochranné rukavice.
  • V týmu jsme vždy max. po 5 lidech a na pauzy chodí každé oddělení zvlášť.
  • Před koncem směny všichni uklízejí a dezinfikují svá pracoviště.
  • Úklidová firma u nás uklízí dvakrát denně a v neděli probíhá kompletní sanitární úklid všech povrchů.

3. Jak ZOOT čistí vrácené zboží?

Vrácené zboží samozřejmě náležitě hygienicky ošetřujeme.
Každý kousek prochází procesem napařování nad 65 °C po dobu delší než 4 minuty, který podle Státního Zdravotního Ústavu vir SARS-CoV-2 likviduje.

4. Jaké jsou možnosti dopravy?

Na Výdejnu vám balíček dorazí bez zpoždění.
PPL, Česká pošta a Zásilkovna zatím doručují bez omezení, vzhledem ke klasickému předvánočnímu shonu však může docházet ke zpoždění.
Nejpozději do 3 dnů by ale objednávka měla být u vás. Zásilkovna má aktuálně otevřeno víc než 3 500 poboček.
Pro příjemnější objednávání z bezpečí domova teď máte DOPRAVU ZDARMA už při nákupu nad 300 Kč.
Dobírku je momentálně z hygienických důvodů lepší hradit (pokud možno) platební kartou.

5. Co když chci něco vrátit, ale nechce se mi v současné situaci chodit na Výdejny?

Vrácení je možné několika způsoby – všechny najdete TADY.
A mimochodem, na vrácení věcí objednaných do 24. 12. 2020 máte čas až do konce ledna 2021 :)

V případě dalších dotazů se na nás obraťte přímo prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky na čísle +420 606 723 678, PO-PÁ 9-18.

Zdraví je nakonec největší radost, a proto se všichni držte. Na ty menší radosti jsme tu stále pro Vás a nevzdáváme to!