Modro-tyrkysové plavky klasického střihu aussieBum Airlie
  • Modro-tyrkysové plavky klasického střihu aussieBum Airlie
    Modro-tyrkysové plavky klasického střihu aussieBum Airlie
  • Modro-tyrkysové plavky klasického střihu aussieBum Airlie
    Modro-tyrkysové plavky klasického střihu aussieBum Airlie
  • Modro-tyrkysové plavky klasického střihu aussieBum Airlie
    Modro-tyrkysové plavky klasického střihu aussieBum Airlie

Ručíme za originalitu, kvalitu
a radost z každého kousku.

Získejte 100 Kč na nákup

Znáte někoho, komu by tento kousek slušel?
Doporučte mu ho a získejte oba 100 Kč na nákup!

Doporučit >

Kdo to doporučuje?

Přihlaste se prosím, ať dotyčný ví, kdo mu tento kousek doporučuje.

Přihlášení

aussieBumaussieBum

Modro-tyrkysové plavky klasického střihu aussieBum Airlie

1 449 Kč439 Kč70%

Jakou velikost?

Vyprodáno

Máte vpřáních

MÁME SKLADEMuž dnes může být u vás

Doručení na Výdejnu radosti

Praha již dnes
Brno již dnes
Říčany již dnes
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Hradec Králové už zítra
Ostrava už zítra
Pardubice už zítra
Olomouc už zítra

Doručení domů

Česká pošta za 2 dny
Zásilková služba PPL za 2 dny
Večerní dodání PPL za 2 dny
ZAPLAŤTE AŽ PO VYZKOUŠENÍdoprava zdarma
1. Objednejte si online různé velikosti
2. Vyzkoušejte je v našich Výdejnách radosti
3. Zaplaťte jen to, co vám opravdu sedí

Máte to do Výdejny daleko? Do 3 dnů vám balíček hodíme až domů.
O PRODUKTU
Opálená kůže a vypracované svaly, na které míří pohledy všech kolem. 

Určitě jste se právě poznal a k celé té symfonii už chybí jen plavky, které z vás udělají druhého Mitche Buchannona.

A takové jsou přesně plavky od australské značky aussieBum

Plavky jsou ušity z elastického materiálu s podšívkou a gumičkou v pase ke stažení

Materiál: 80 % nylon, 20 % elastan

Rozměry pro vel.L:
šířka v pase - 40 cm (v nenataženém stavu) 

Praní
:30 °C
Kód produktu: 124401
O ZNAČCEaussieBum

aussieBum je oceňovaná australská značka pánského prádla a plavek, která je patřičně hrdá na to, že je navrhovaná i vyráběná v Sydney. Je k dostání ve více než 130 zemích po celém světě.

Jejími hlavními poznávacími znaky jsou vysoká míra inovace (jak v designu, tak i ve výrobě) a lehce přidrzlý přístup k marketingu.

Tváří značky je elitní vytrvalostní atlet Andrew Papadopoulos.

Víc od této značky