Tmavě zelená koženková bunda VERO MODA Irina

Tmavě zelená koženková bunda VERO MODA Irina

-70%

1 189 Kč357 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Prahajiž dnes
Plzeňjiž dnes
Brnojiž dnes
České Budějovicejiž dnes
Ostrava už zítra
Hradec Královéjiž dnes
Olomoucjiž dnes
Pardubicejiž dnes
Říčanyjiž dnes
Zlínjiž dnes

Doručení domů

IN TIME za 2 dny
Zásilková služba PPL za 2 dny
Večerní dodání PPL za 2 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Garance doručení do Vánoc & doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Bundy s koženým vzhledem už dávno nejsou jen pro holky z motorkářského gangu.

Díky ostříleným profesionálkám jako Angelina Jolie, Olivia Palermo nebo Ashley Olsen se tyto nestárnoucí kousky staly součástí šatníků běžných smrtelníků.

Tmavě zelená bunda má po obou stranách dvě malé kapsy s vnitřním knoflíkovým zapínáním, stejně jako okolo krku. Zipy jsou doplněny o koženková poutka.

Tento kousek si můžete obléct například k upnutým kalhotám a basic triku. Pak už je jen na vás, zda si rozhodnete nazout boty na podpatku nebo tenisky, v obou případech budete vypadat sexy. 

Materiál:
bunda - 50 % viskóza, 50 % syntetika
podšívka - 100 % polyester

Rozměry pro velikost M: 
délka - 54 cm
délka rukávů - 61 cm
ramena - 43 cm

Praní: 30°C


Kód produktu: 127155

O značce Vero Moda

VERO MODA je dánská značka módy pro ženy, která jde ruku v ruce s nejnovějšími trendy, díky stylové jednoduchosti se dobře kombinuje
a přitom stále zůstává svá.

Patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky, jako je ONLY nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra.
Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky