Sada dvou těhotenských triček v černé a šedé barvě Mama.licious Lea

Sada dvou těhotenských triček v černé a šedé barvě Mama.licious Lea

-30%

789 Kč552 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha za 2 dny
Brno za 3 dny
Plzeň za 3 dny
České Budějovice za 3 dny
Ostrava za 3 dny
Hradec Králové za 3 dny
Olomouc za 3 dny
Pardubice za 3 dny
Říčany za 3 dny
Zlín za 3 dny

Doručení domů

IN TIME za 5 dny
Zásilková služba PPL za 5 dny
Večerní dodání PPL za 5 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Garance doručení do Vánoc & doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Velikosti odpovídají klasickému evropskému číslování.

Léto je v plném proudu. 

Brzy bude v plném proudu podzim. A pak už bude pomalu za dveřmi zima. Proto vězte, že pěkné a pohodlné tričko se zkrátka neztratí, nehledě na roční období.

Mama.licious přináší jednoduchá, ale stylová „břichatá“ trička. Tahle sada dvou kousků v černé a šedé barvě vám sice nezaručí, že se vám narodí či nenarodí dvojčata, ovšem zaručeně se v něm vy i vaše bříško budete cítit báječně.

Materiál: 62 % polyester, 33 % organická bavlna, 5 % elastan

Rozměry pro velikost M:
délka - 70 cm
šířka ramen - 40 cm

Praní: 40 °C
Kód produktu: 210972

O značce Mama.licious

Mama.licious je dánská značka těhotenské módy, která si zakládá na tom, že žena má mít možnost oblékat se krásně, ať už má bříško nebo ne.

Kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály, takže se i v těhotenství můžete cítit sebevědomě a doslova jako v bavlnce.

Mama.licious patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky jako Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky