Tmavě modrá taška přes rameno Converse

Tmavě modrá taška přes rameno Converse

-50%

1 699 Kč849 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha už zítra
Brno už zítra
Plzeň za 2 dny
České Budějovice za 2 dny
Zlín za 2 dny
Ostrava za 2 dny
Hradec Králové za 2 dny
Olomouc za 2 dny
Pardubice za 2 dny
Říčany už zítra

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 3 dny
IN TIME za 3 dny
Zásilková služba PPL za 3 dny
Večerní dodání PPL za 3 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Omrzely vás batohy?

Zvolte tuto klasickou tašku přes rameno, která vám udělá stejnou službu.

Nejen, že do ní vše elegantně a pohodlně poskládáte, ale díky velkému logu Converse dáte všem jasně najevo, že víte, co se nosí. 

Protože to není jen značka, to je životní styl.

Materiál: 87 % polyester, 7,5 % bavlna, 5,5 % viskóza

Rozměry: 39 x 29 x 12 cm

Objem: 20 l

Kód produktu: 224743

O značce Converse

Značku Converse s typickou hvězdou v logu asi netřeba milovníkům módních ikon příliš představovat.

Samotnou společnost Converse založil v roce 1908 podnikatel jménem Marquis M. Converse s cílem vyrábět kvalitní boty pro normální lidi. Postupem času se zaměřil i na produkci sportovních bot, zpočátku především určených pro tenis.

Do té doby byla společnost Converse běžným výrobcem obuvi, jakých byly v USA desítky. Zlom přišel v roce 1917, kdy společnost Converse představila botu určenou pro basketbal jménem All-Star. Ovšem její hvězda nezazářila ihned, ale až s příchodem basketbalisty Charlese H. (alias Chuck Taylor), který si postěžoval, že ho z bot bolí nohy. A to už byl jen krůček k tomu, aby jej společnost zaměstnala za účelem dalšího vývoje a propagace těchto bot. Tak se zrodila legenda Chuck Taylor All Star.

Kromě mnoha typů bot se pod touto značkou na trh dostávají třeba trička, mikiny, tašky a další zboží. Značné popularitě Converse v poslední době napomohla i  reklamní kampaň, kde vystupovala řada živých i mrtvých "kulturních hrdinů" a všichni byli spojeni nohama do jednoho velkého řetězu – byl to třeba Sid Vicious, James Dean, Billy Joe Armstrong a v domácí verzi pak Kay Buriánek ze Sunshine.

Víc od této značky