Černo-šedé pruhované těhotenské tepláky Mama.licious Tweed

Černo-šedé pruhované těhotenské tepláky Mama.licious Tweed

-50%

1 279 Kč639 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha již dnes
Brno již dnes
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Ostrava už zítra
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčany již dnes
Zlín už zítra

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 2 dny
Zásilková služba PPL za 2 dny
Večerní dodání PPL za 2 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Na Výdejně zaplatíte jen to, co vám sedne
  • Doprava zdarma na Výdejnu i domů

O produktu

Dánská značka Mama.licious kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály.

Tyto lehké těhotenské tepláky splňují veškerá kritéria pro to, abyste si užila co největší komfort, i když máte bříško plné miminka.

Najde se místo i pro kapsy, do které jsou v každém pádě praktické.

ZOOTí tip: Prostě si vyberte velikost, kterou běžně nosíte, neboť tento kousek je uzpůsoben těhotenskému bříšku.

Materiál: 60% polyester,  35 % viskóza, 5 % elastan

Rozměry pro velikost M:
šířka boků (v nenataženém stavu) - 41 cm
délka bez elastické části - 98 cm
výška elastické části na bříško - 23 cm

Praní: 30 °C


Kód produktu: 241507

O značce Mama.licious

Mama.licious je dánská značka těhotenské módy, která si zakládá na tom, že žena má mít možnost oblékat se krásně, ať už má bříško nebo ne.

Kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály, takže se i v těhotenství můžete cítit sebevědomě a doslova jako v bavlnce.

Mama.licious patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky jako Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky