Tmavě modrý těhotenský/kojící top Mama.licious Wraping

Tmavě modrý těhotenský/kojící top Mama.licious Wraping

-70%

1 199 Kč359 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Prahajiž dnes
Brno už zítra
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Ostrava už zítra
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčanyjiž dnes
Zlín už zítra

Doručení domů

IN TIME za 2 dny
Zásilková služba PPL za 2 dny
Večerní dodání PPL za 2 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Garance doručení do Vánoc & doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Velikosti odpovídají klasickému evropskému číslování.

Praktičnost se pro nás stává v době těhotenství a po porodu to nejdůležitější.

Tento tmavě modrý top takový je. Poslouží hlavně při kojení, jelikož má schované dva průstřihy, pomocí kterých můžete vašeho miláčka kdykoliv nakojit bez svlékání a dlouhého vymýšlení, kam se schovat před pohledy nechápajících lidí. 

Materiál: 70 % viskóza, 28 % polyester, 2 % elastan

Rozměry pro velikost M:
šířka ramen - 38 cm 
délka topu - 77 cm
délka předních pruhů - 102 cm
délka rukávů - 64 cm

Šaty budou sedět budoucím i stávajícím maminkám. Jejich střih se přizpůsobí bříšku.

Praní: 30 °C

Kód produktu: 256567

O značce Mama.licious

Mama.licious je dánská značka těhotenské módy, která si zakládá na tom, že žena má mít možnost oblékat se krásně, ať už má bříško nebo ne.

Kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály, takže se i v těhotenství můžete cítit sebevědomě a doslova jako v bavlnce.

Mama.licious patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky jako Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky