Džínové lacláče Mama.licious Cross

Džínové lacláče Mama.licious Cross

-50%

2 099 Kč1 049 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha už zítra
Brno už zítra
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Ostrava už zítra
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčany už zítra
Zlín už zítra

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 3 dny
Zásilková služba PPL za 3 dny
Večerní dodání PPL za 3 dny
Nelze objednat

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti
  • Doprava zdarma na Výdejnu i domů

O produktu

Velikosti odpovídají standardnímu evropskému číslování.

ZOOTí tip:
 Mama.licious šijí oblečení s láskou pro (nejen) fashion mámy, proto se nemusíte obávat, že by vám oblečení nepadlo. Prostě si vyberte velikost, kterou běžně nosíte, neboť tento kousek je uzpůsoben mateřskému bříšku.

Že sklízíte obdivuhodné pohledy kde se jen objevíte? Ano, je to vaším pyšnícím se bříškem. Oblečte ho do toho nejpohodlnějšího. Zaslouží si to. A mnohem víc.

Typ: džínové lacláče
Barva:
 modrá
Střih: zúžené nohavice
Zapínání: zip, knoflík
Kapsy: dvě přední, dvě zadní, jedna náprsní
Materiál: 99 % bavlna, 1 % elastan
Vlastnosti materiálu: příjemný, pohodlný, hebký 
Praní: 30 °C
Něco extra: nastavitelné lacly

Rozměry pro vel. 29/34:
šířka v pase - 42 cm (v nenataženém stavu)
délka od rozkroku dolů - 84 cm
výška sedu - 14 cm
max. délka laclů - 75 cm 
min. délka laclů - 41 cm 


Kód produktu: 284655

O značce Mama.licious

Mama.licious je dánská značka těhotenské módy, která si zakládá na tom, že žena má mít možnost oblékat se krásně, ať už má bříško nebo ne.

Kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály, takže se i v těhotenství můžete cítit sebevědomě a doslova jako v bavlnce.

Mama.licious patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky jako Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky