Zelené pánské triko s potiskem na zádech Horsefeathers

Zelené pánské triko s potiskem na zádech Horsefeathers

-50%

779 Kč389 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha již dnes
Brno již dnes
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Ostrava už zítra
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčany již dnes
Zlín už zítra

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 4 dny
Zásilková služba PPL za 4 dny
Večerní dodání PPL za 4 dny
Pohlídat si to

Máte vpřáních

Už vám to (snad) nikdo nevyfoukne!

Jestli se vyprodaný kousek do 14 dnů vrátí, dáme vám hned vědět na e-mail. Vložte ho a držte (si) palce!

Váš e-mail

  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Na Výdejně zaplatíte jen to, co vám sedne
  • Doprava zdarma na Výdejnu i domů

Chcete jinou barvu?

  • vínová

O produktu

V tomto triku Horsefeathers budete vypadat nebezpečně dobře. Tak pozor na to, možná budete potřebovat také kouzelný plášť pro neviditelnost. 

Typ: triko s krátkým rukávem a potiskem na zádech
Barva: zelená
Materiál: 100 % bavlna
Vlastnosti materiálu: příjemný, pružný, prodyšný
Praní: 30 °C
Něco exkluzivního: potisk na zádech

Rozměry pro vel. L:
délka - 75 cm
šířka ramen - 51 cm
Kód produktu: 286374

O značce Horsefeathers

Historie Horsefeathers sahá zpátky do roku 1989, kdy si na střední škole v kanadské Britské Kolumbii začali Stewart Carlson a Joel DeVille tisknout vlastní designy na trika a mikiny. Bylo to v době, kdy snowboarding začínal v Kanadě nabírat na obrátkách a skateboarding se pomalu vracel na scénu. Vytvoření vlastní značky Horsefeathers byl jeden z dalších kroků k provokaci "rednecků a jocků", kteří už tak neskousávali volné oblečení.

Další fáze začala v roce 1994, kdy se vše rozjelo nanovo v České Republice. S využitím nashromážděných nápadů a log za posledních pár let se začala rýsovat první řada streetwearu.

Oblečení z dnešní doby, ať na snb nebo street, se nedá s minulostí srovnávat co se propracovanosti, materiálů a kvality týče – je samozřejmě už o dost výš.

Oblečení Horsefeathers si oblíbili nejen mladí lidé v minimálně 20 zemích, kde je značka běžně k dostání.

Víc od této značky