Šedé žíhané šaty Horsefeathers Zetta

Šedé žíhané šaty Horsefeathers Zetta

-30%

989 Kč692 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha už zítra
Brno už zítra
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Ostrava za 2 dny
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčany už zítra
Zlín už zítra

Doručení domů

IN TIME za 3 dny
Zásilková služba PPL za 3 dny
Večerní dodání PPL za 3 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Garance doručení do Vánoc & doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Velikosti odpovídají klasickému evropskému číslování.

Dokážete ocenit lehký a vzdušný materiál? Pohodlný, snadný na údržbu, a přesto vzhledově velmi luxusní? Pak jsou tyto vzdušné šaty Horsefeathers určené přímo vám. 

Typ:
 žíhané šaty se stahováním v pase
Barva:
 šedá
Vzor: žíhaný
Kapsy: jedna náprsní
Materiál: 80 % bavlna, 20 % polyester
Vlastnosti materiálu: lehký, splývavý, vzdušný
Praní: 30 °C
Něco extra: volný pohodlný střih

Rozměry pro vel. M:
délka - 89 cm 
šířka ramen - 44 cm

Ženám s výškou 170 cm by měly šaty sahat nad kolena.
Kód produktu: 294423

O značce Horsefeathers

Historie Horsefeathers sahá zpátky do roku 1989, kdy si na střední škole v kanadské Britské Kolumbii začali Stewart Carlson a Joel DeVille tisknout vlastní designy na trika a mikiny. Bylo to v době, kdy snowboarding začínal v Kanadě nabírat na obrátkách a skateboarding se pomalu vracel na scénu. Vytvoření vlastní značky Horsefeathers byl jeden z dalších kroků k provokaci "rednecků a jocků", kteří už tak neskousávali volné oblečení.

Další fáze začala v roce 1994, kdy se vše rozjelo nanovo v České Republice. S využitím nashromážděných nápadů a log za posledních pár let se začala rýsovat první řada streetwearu.

Oblečení z dnešní doby, ať na snb nebo street, se nedá s minulostí srovnávat co se propracovanosti, materiálů a kvality týče – je samozřejmě už o dost výš.

Oblečení Horsefeathers si oblíbili nejen mladí lidé v minimálně 20 zemích, kde je značka běžně k dostání.

Víc od této značky