Vínové dámské tílko Horsefeathers Frida

-50%

779 Kč389 KčDnes doprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha už zítra
Brno už zítra
Plzeň za 2 dny
České Budějovice za 2 dny
Zlín za 2 dny
Ostrava za 2 dny
Hradec Králové za 2 dny
Olomouc za 2 dny
Pardubice za 2 dny
Říčany už zítra

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 3 dny
IN TIME za 3 dny
Zásilková služba PPL za 3 dny
Večerní dodání PPL za 3 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

Už vám to (snad) nikdo nevyfoukne!

Brzy bude zase skladem. Vložte svůj e-mail a buďte první, kdo se o tom dozví.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Velikosti odpovídají klasickému evropskému číslování.

 

Taky vás fascinují urostlí chlapci na prknech, kteří si s přehledem dávají triky na rampě a ještě u toho dokážou být cool?

Buďte pro ně stejně přitažlivou, jako jsou oni pro vás. S tímto kouskem si je omotáte okolo prstu dřív, než řeknete Horsefeathers.

Typ: rovné delší tílko
Barva:  vínová, šedá
Vzor: nápis
Materiál: 100 % bavlna
Vlastnosti materiálu: jemné, prodyšné, elastické
Praní: 30 °C
Něco extra: potisk
 

Rozměry pro velikost M:
délka - 68 cm


Kód produktu: 294450

Objevte víc

O značce Horsefeathers

Historie Horsefeathers sahá zpátky do roku 1989, kdy si na střední škole v kanadské Britské Kolumbii začali Stewart Carlson a Joel DeVille tisknout vlastní designy na trika a mikiny. Bylo to v době, kdy snowboarding začínal v Kanadě nabírat na obrátkách a skateboarding se pomalu vracel na scénu. Vytvoření vlastní značky Horsefeathers byl jeden z dalších kroků k provokaci "rednecků a jocků", kteří už tak neskousávali volné oblečení.

Další fáze začala v roce 1994, kdy se vše rozjelo nanovo v České Republice. S využitím nashromážděných nápadů a log za posledních pár let se začala rýsovat první řada streetwearu.

Oblečení z dnešní doby, ať na snb nebo street, se nedá s minulostí srovnávat co se propracovanosti, materiálů a kvality týče – je samozřejmě už o dost výš.

Oblečení Horsefeathers si oblíbili nejen mladí lidé v minimálně 20 zemích, kde je značka běžně k dostání.

Všechno od této značky