Krémové těhotenské slim džíny Mama.licious Sigga

Krémové těhotenské slim džíny Mama.licious Sigga

-50%

1 349 Kč674 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Prahajiž dnes
Brnojiž dnes
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Zlín už zítra
Ostrava už zítra
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčanyjiž dnes

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 2 dny
IN TIME za 2 dny
Zásilková služba PPL za 2 dny
Večerní dodání PPL za 2 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Velikosti odpovídají standardnímu evropskému číslování.

ZOOTí tip:
 Mama.licious šijí oblečení s láskou pro (nejen) fashion mámy, proto se nemusíte obávat, že by vám oblečení nepadlo. Prostě si vyberte velikost, kterou běžně nosíte, neboť tento kousek je uzpůsoben mateřskému bříšku.

Nevzdávejte se svých oblíbených kousků, oblečte se stylově a hlavně pohodlně, abyste se měla jako v bavlnce!

Typ:
 těhotenské slim džíny se všitým břišním pásem
Barva: krémová
Zapínání: knoflík, pásek
Kapsy: dvě přední, dvě zadní
Materiál: 
džíny - 98 % bavlna, 2 % elastan
všitý pás - 79 % bavlna, 17 % polyamid, 4 % elastan
Vlastnosti materiálu: příjemný, pohodlný, jemně strukturovaný
Praní: 30 °C
Něco extra: příjemný všitý břišní pás

Rozměry pro vel. 30/34:
výška pásu - 20 cm
šířka v pase - 44 cm
délka džínů - 89 cm

Kód produktu: 304257

O značce Mama.licious

Mama.licious je dánská značka těhotenské módy, která si zakládá na tom, že žena má mít možnost oblékat se krásně, ať už má bříško nebo ne.

Kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály, takže se i v těhotenství můžete cítit sebevědomě a doslova jako v bavlnce.

Mama.licious patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky jako Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky