Sada dvou těhotenských/kojicích tílek v růžové a krémové barvě Mama.licious Lea

1 049 KčBlesková doprava

Doručení na Výdejnu radosti

Prahajiž dnes
Brno za 3 dny
Plzeň za 3 dny
České Budějovice za 3 dny
Zlín za 3 dny
Ostrava za 3 dny
Hradec Králové za 3 dny
Olomouc za 3 dny
Pardubice za 3 dny
Říčanyjiž dnes

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 4 dny
IN TIME za 4 dny
Zásilková služba PPL za 4 dny
Večerní dodání PPL za 4 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

Už vám to (snad) nikdo nevyfoukne!

Brzy bude zase skladem. Vložte svůj e-mail a buďte první, kdo se o tom dozví.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma pro naše nejvěrnější
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Velikosti odpovídají klasickému evropskému číslování.

Tílka budou sedět budoucím i stávajícím maminkám. Jejich střih se přizpůsobí bříšku, zároveň je vhodný pro kojení.

Užívejte si to nejkouzelnější období plnými doušky a dopřávejte si hotové moře radosti!

Co třeba mocný příliv pohodlných a stylových kousků od Mama.licious? Stačí nalíčit oka a počkat na toho svého sólo kapra...


Typ:
sada dvou delších těhotenských/kojicích tílek
Barva:
 růžová, krémová
Vzor: pruhovaný
Materiál: 95 % organická bavlna, 5 % elastan
Vlastnosti materiálu: příjemný, pružný, prodyšný
Praní: 40 °C
Něco k nezaplacení: speciální uzpůsobení k pohodlnému kojení, extra jemný a elastický materiál, prodloužený střih

Rozměry pro velikost M:
délka - 70 cm

Kód produktu: 320126

O značce Mama.licious

Mama.licious je dánská značka těhotenské módy, která si zakládá na tom, že žena má mít možnost oblékat se krásně, ať už má bříško nebo ne.

Kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály, takže se i v těhotenství můžete cítit sebevědomě a doslova jako v bavlnce.

Mama.licious patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky jako Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky