Modro-krémové džínové kraťasy s vysokým pasem ONLY Molly

Modro-krémové džínové kraťasy s vysokým pasem ONLY Molly

-70%

939 Kč281 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Prahajiž dnes
Brnojiž dnes
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Zlín už zítra
Ostrava už zítra
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčanyjiž dnes

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 4 dny
IN TIME za 4 dny
Zásilková služba PPL za 4 dny
Večerní dodání PPL za 4 dny

Objednejte a dnes v 13:00 to můžete mít na Výdejně radosti.

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Pro výběr správné velikosti přikládáme tabulku číslování.

Co je nejvíc trendy? Pití brendy to nebude. Ale potrhaný efekt, výšivky, nášivky, ladné křivky a přehlídky, ty ano. Tak neváhejte ani chvilku a nějaký ten trend si dopřejte. Třeba se značkou ONLY tyto kraťasy s potrhaným efektem a vysokým pasem. Ukážete s nimi navíc i vaše ladné křivky, s kterými byste jistě mohla i na ty nejnoblesnější přehlídky.

Typ: džínové kraťasy s potrhaným efektem a vysokým pasem
Barva: krémová, modrá
Kapsy: pět
Materiál: 100 % bavlna
Vlastnosti materiálu: prodyšný, pevný, příjemný
Praní: 40 °C
Něco sexy: potrhaný efekt

Rozměry pro velikost 30:
výška sedu - 27 cm
délka od rozkroku dolů - 8 cm 


Kód produktu: 321057

O značce ONLY

ONLY je dánská móda pro ženy, jejíž filosofie se odráží už v názvu značky. Oslavuje jedinečnost a unikátní osobní styl každé ženy.

ONLY vznikla v roce 1995 a patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky, jako je Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky