Modro-krémové džínové kraťasy s vysokým pasem ONLY Molly

Modro-krémové džínové kraťasy s vysokým pasem ONLY Molly

-50%

939 Kč469 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha již dnes
Brno již dnes
Plzeň za 3 dny
České Budějovice za 3 dny
Ostrava za 3 dny
Hradec Králové za 3 dny
Olomouc za 3 dny
Pardubice za 3 dny
Říčany již dnes
Zlín za 3 dny

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 4 dny
Zásilková služba PPL za 4 dny
Večerní dodání PPL za 4 dny

Objednejte a dnes v 13:00 to můžete mít na Výdejně radosti.

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Na Výdejně zaplatíte jen to, co vám sedne
  • Doprava zdarma na Výdejnu i domů

O produktu

Pro výběr správné velikosti přikládáme tabulku číslování.

Co je nejvíc trendy? Pití brendy to nebude. Ale potrhaný efekt, výšivky, nášivky, ladné křivky a přehlídky, ty ano. Tak neváhejte ani chvilku a nějaký ten trend si dopřejte. Třeba se značkou ONLY tyto kraťasy s potrhaným efektem a vysokým pasem. Ukážete s nimi navíc i vaše ladné křivky, s kterými byste jistě mohla i na ty nejnoblesnější přehlídky.

Typ: džínové kraťasy s potrhaným efektem a vysokým pasem
Barva: krémová, modrá
Kapsy: pět
Materiál: 100 % bavlna
Vlastnosti materiálu: prodyšný, pevný, příjemný
Praní: 40 °C
Něco sexy: potrhaný efekt

Rozměry pro velikost 30:
výška sedu - 27 cm
délka od rozkroku dolů - 8 cm 


Kód produktu: 321057

O značce ONLY

ONLY je dánská móda pro ženy, jejíž filosofie se odráží už v názvu značky. Oslavuje jedinečnost a unikátní osobní styl každé ženy.

ONLY vznikla v roce 1995 a patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky, jako je Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky