Modré těhotenské tričko s uzlem a potiskem Mama.licious Alicia

-50%

669 Kč334 KčDnes doprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha už zítra
Brno už zítra
Plzeň za 2 dny
České Budějovice za 2 dny
Zlín za 2 dny
Ostrava za 2 dny
Hradec Králové za 2 dny
Olomouc za 2 dny
Pardubice za 2 dny
Říčany už zítra

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 3 dny
IN TIME za 3 dny
Zásilková služba PPL za 3 dny
Večerní dodání PPL za 3 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

Už vám to (snad) nikdo nevyfoukne!

Brzy bude zase skladem. Vložte svůj e-mail a buďte první, kdo se o tom dozví.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Velikosti odpovídají klasickému evropskému číslování.

Oblékejte sebe a svůj uzlíček štěstí v bříšku v něčem, co krásně podtrhne vaše křivky. A co takhle rovnou obléknout trendy tričko s uzlem od značky Mama.licious?

Typ: těhotenské tričko s krátkým rukávem, potiskem a uzlem na boku
Barva: modrá, černá
Motiv potisku: nepravidelný, abstraktní
Materiál: 60 % bavlna, 40 % polyester
Vlastnosti materiálu: pružný, příjemný, stálobarevný
Praní: 30 °C

Rozměry pro vel. M: 
šířka ramen - 37 cm
šířka pasu - 42 cm
délka - 71 cm


Kód produktu: 346656

O značce Mama.licious

Mama.licious je dánská značka těhotenské módy, která si zakládá na tom, že žena má mít možnost oblékat se krásně, ať už má bříško nebo ne.

Kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály, takže se i v těhotenství můžete cítit sebevědomě a doslova jako v bavlnce.

Mama.licious patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky jako Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Všechno od této značky