Tmavě šedé žíhané kojicí šaty Mama.licious Marcel

1 199 KčBlesková doprava

Doručení na Výdejnu radosti

Prahajiž dnes
Brnojiž dnes
Plzeň za 3 dny
České Budějovice za 3 dny
Zlín za 3 dny
Ostrava za 3 dny
Hradec Králové za 3 dny
Olomouc za 3 dny
Pardubice za 3 dny
Říčanyjiž dnes

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 4 dny
IN TIME za 4 dny
Zásilková služba PPL za 4 dny
Večerní dodání PPL za 4 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

Už vám to (snad) nikdo nevyfoukne!

Brzy bude zase skladem. Vložte svůj e-mail a buďte první, kdo se o tom dozví.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma pro naše nejvěrnější
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti
  • Střih: Rovné
  • Délka šatů: Krátké
Více o produktu

O produktu

Velikosti odpovídají klasickému evropskému číslování.

Užívejte si plnými doušky tohle krásné období a ozdobte si bříško tímto krásným kouskem!

Typ:
 žíhané kojicí šaty s dvojitou horní částí přizbůsobenou pro kojení
Barva: tmavě šedá 
Vzor: žíhaný 
Spodnička: ano 
Průsvitnost: ne
Materiál: 77 % viskóza, 18 % polyester, 5 % elastan 
Vlastnosti materiálu: příjemný na dotyk, lehce pružný, hřejivý 
Praní: 30 °C
Něco praktického: horní část přizbůsobená pro kojení

Rozměry pro velikost M:
šířka ramen - 35 cm
délka - 92 cm

Ženám s výškou 170 cm by měly šaty sahat do půlky stehen.


Kód produktu: 358047

Objevte více

O značce Mama.licious

Mama.licious je dánská značka těhotenské módy, která si zakládá na tom, že žena má mít možnost oblékat se krásně, ať už má bříško nebo ne.

Kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály, takže se i v těhotenství můžete cítit sebevědomě a doslova jako v bavlnce.

Mama.licious patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky jako Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky