Bílé dámské tričko s dlouhým rukávem Horsefeathers Linn

BESTSELLER

849 KčDnes doprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Prahajiž dnes
Brnojiž dnes
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Zlín už zítra
Ostrava už zítra
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčanyjiž dnes

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 2 dny
IN TIME za 2 dny
Zásilková služba PPL za 2 dny
Večerní dodání PPL za 2 dny

Objednejte a dnes v 13:00 to můžete mít na Výdejně radosti.

Máte vpřáních

Už vám to (snad) nikdo nevyfoukne!

Jestli se vyprodaný kousek do 14 dnů vrátí, dáme vám hned vědět na e-mail. Vložte ho a držte (si) palce!

Váš e-mail

  • Doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Někdy potřebujeme věci jednoduché, prosté a přesto efektivní. 

Tohle super tričko je tou správnou volbou! 

Typ:
 dámské tričko s dlouhým rukávem, potiskem a prodlouženým zadním dílem
Barva: černá, bílá 
Vzor potisku: nápisy
Materiál: 100 % bavlna
Vlastnosti materiálu: příjemný na dotyk, lehký 
Praní: 30 °C
Něco skvělého: velmi příjemný materiál 

Rozměry pro vel. M:

délka předního dílu - 67 cm 
délka zadního dílu - 75 cm


Kód produktu: 414318

O značce Horsefeathers

Historie Horsefeathers sahá zpátky do roku 1989, kdy si na střední škole v kanadské Britské Kolumbii začali Stewart Carlson a Joel DeVille tisknout vlastní designy na trika a mikiny. Bylo to v době, kdy snowboarding začínal v Kanadě nabírat na obrátkách a skateboarding se pomalu vracel na scénu. Vytvoření vlastní značky Horsefeathers byl jeden z dalších kroků k provokaci "rednecků a jocků", kteří už tak neskousávali volné oblečení.

Další fáze začala v roce 1994, kdy se vše rozjelo nanovo v České Republice. S využitím nashromážděných nápadů a log za posledních pár let se začala rýsovat první řada streetwearu.

Oblečení z dnešní doby, ať na snb nebo street, se nedá s minulostí srovnávat co se propracovanosti, materiálů a kvality týče – je samozřejmě už o dost výš.

Oblečení Horsefeathers si oblíbili nejen mladí lidé v minimálně 20 zemích, kde je značka běžně k dostání.

Víc od této značky