Ohlížíme se zpět na více než 120 letou historii společnosti v Kela – vždy v duchu domova a bydlení. Absolutní zaměření na lidi, jejich přání a potřeby, jejich životní styl a také ohleduplnost k životnímu prostředí a přírodě jsou primárními cíli společnosti Kela a tvoří základ našeho úspěchu již mnoho let.
Buďte jako doma! Příběh naší značky Kela se projevuje v novém claimu „Fühl Dich Zuhause“ (Cíťte se jako doma) a ve všech prvcích image značky Kela chceme, abyste si plnili svá přání mezi svými čtyřmi stěnami, realizovali své interiérové sny a znovu objevovali, že váš domov je vždy VÁŠ domov, místo, kde se cítíte příjemně a které osloví všechny vaše smysly.
Domov pro nás není jen místo. Pevně věříme, že pocit "být doma" vytváří především mnoho každodenních drobností. Prostřednictvím zkušeností, které s produkty získáváme. Prostřednictvím toho, co s nimi děláme a prožíváme. Ať už jde o opakující se rutinu nebo záměrně vytvořené zážitky radosti, společné chvíle požitku v kuchyni nebo zcela osobní wellness čas v koupelně. Proto naše produkty a služby poskytují mnohem více než jen funkční přínos. Oslovují smysly ve všech jejich aspektech. Od doteku, čichu a chuti po sluch a zrak.
Tato charakteristická filozofie se projevuje v každém malém doplňku a každém detailu a vytváří nezapomenutelné okamžiky dobré nálady prostřednictvím individuálního smyslového vnímání. Okamžiky, které nám dávají pocit intimity a bezpečí – a nakonec změní náš domov.
Naše produkty – vaše inspirace! Naše více než 2 000 produktů vás zve k tomu, abyste neustále znovu objevovali svůj osobní domov a žili svým vlastním životním stylem. Vytváříme dlouhodobý požitek tím, že přinášíme estetiku, inovace a kvalitu do harmonie – na základě odpovědného a ohleduplného využívání zdrojů. Takto vytváříme chytré, krásné produkty, které jsou navrženy v Německu a udržitelně zlepší kvalitu vašeho života.