Přejít na obsah >

Přejít na hlavní nabídku >


VRÁCENÍ ZDARMA do 90 dnůDOPRAVA ZDARMA pro všechny

+420 606 723 678PO-PÁ 9-18


Navigace:

Přejít na obsah >

Přejít na hlavní nabídku >



Časté otázky



Kdy budu mít radost doma?

Dnes objednáte, za 3 hodiny v Praze, nebo zítra kdekoliv jinde bez platby předem na Výdejně zkoušíte. Co vám nebude, neplatíte.

  • Česká pošta – balík do ruky nebo zásilková služba PPL

Radost odesíláme do 2. dne. 1-2 dny cestuje. Za 2-3 dny je u vašich dveří.


Jak zjistím, kdy přesně balíček přijde?

Jednoduše – ihned po dokončení objednávky vám pošleme potvrzující e-mail a tam bude i přesné datum doručení.

Až balíček dorazí na Výdejnu radosti, nebo jej předáme zásilkové službě, dostanete od nás e-mail ještě jeden. Ať víte, jak dlouho se můžete těšit.


Jak se ke mně radost dostane?

  • Radost si buď zdarma vyzvedněte na některé z Výdejen, kde si ji taky rovnou vyzkoušíte a co vám nebude, nám tam jednoduše necháte.
  • Anebo využijte služeb České pošty či PPL. Také zdarma.

Objednávky do 17 hodin předáváme dopravci ten samý den. Proto jsou do 2-3 dnů u vás. To vše platí pro pracovní dny. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí. Jakmile balíček předáme dopravci, dostanete od nás e-mail, že vaše radost už je na cestě.

  • Česká pošta:

SMSkou nebo e-mailem vám od České pošty přijde informace o pohybu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá ve všední dny mezi 8:00-16:00.

Zákaznická linka České pošty je: 840 111 244

  • PPL:

Pohyb svého balíčku sledujte na stránkách zásilkové služby www.ppl.cz.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Takže se rozhodně nemusíte bát, že vám bude kurýr nervózně volat, že na vás čeká přede dveřmi, až budete zrovna u zubaře.

PPL nabízí v některých místech ČR i večerní doručení (17:00 až 20:00). Po vyplnění adresy v objednávkovém formuláři se vám tato možnost zobrazí, pokud je v místě vašeho bydliště dostupná.

Zákaznická linka PPL je: 840 775 775


Můžu si radost vyzvednout osobně?

Jasně! Těšíme se na vás v našich Výdejnách radosti v Čechách, na Moravě, Slovensku a nově i Rumunsku (kdybyste náhodou měli cestu).

Neplaťte žádné poštovné, vše si vyzkoušejte a odneste si jen to, co vám opravdu padne! Více informací včetně mapky, jak se na kterou Výdejnu dostanete, najdete zde.


Co když si objednám něco, co mi nebude?

Žádný strach. Máte celých 90 dní na vrácení bez udání důvodu. A to tak, že ZDARMA. Na Výdejnách radosti navíc platíte až po vyzkoušení!

Více informací, jak postupovat v případě vrácení, naleznete zde.


Chci doručené kousky vrátit. Jak?

Spolu s objednávkouvám přijde předplacený štítek „zpětná zásilka”. Ten nalepíte na balíček, se kterým dojdete na poštu. Díky tomu nebudete platit poštovné k nám. Nezapomeňte prosím do balíčku přihodit vyplněný vratkový formulář, který najdete na druhé straně výdejní faktury.

Pokud nám vracíte najednou vše, co jste v balíčku dostali, a štítek „zpětná zásilka” se někam zatoulal, poštovné směrem k nám vám proplatíme.

Nebo se za námi přijďte podívat na jednu z našich Výdejen a vraťte nechtěné kousky tam.

Více o tom, jak jednoduché je na ZOOTu vracet, najdete zde.


Co když vracím jen část?

V případě, že něco z objednávky vracíte poprvé, využijte předplacený štítek „zpětná zásilka“, který najdete v balíčku, nebo vám poštovné ve výši 74 Kč proplatíme.

Další informace o jednoduchosti vracení naleznete zde.


Co když vracím víckrát z jedné objednávky?

Pro 1. vrácení z objednávky využijte předplacený štítek "zpětná zásilka", který najdete v balíčku, nebo vám vrátíme poštovné, tedy 74 Kč. Při 2. vracení ze stejné objednávky vám již poštovné směrem k nám nevracíme. Takže dvakrát měřit, jednou řezat - tedy posílat - se vyplatí i tady. Na rozmyšlenou máte 90 dní.

Více informací o tom, jak jednoduché je na ZOOTu vracení, naleznete zde.


Co když nechtěné kousky přinesu rovnou na Výdejnu radosti?

Ano, a rádi vás uvidíme, i když přijdete něco vrátit.

Vše o jednoduchosti vracení na ZOOTu naleznete zde.


Vrátil/a jsem, kdy mi vrátíte peníze?

Jakmile se nám balíček vrátí, posíláme informační e-mail a pak i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 10 pracovních dní od přijetí kousků na našem skladě. A hurá okouknout nové kolekce!


Reklamuji, vrátíte mi poštovné směrem k vám?

Samozřejmě! A klidně nám reklamované kousky přineste rovnou na Výdejnu radosti, my už vše zařídíme.

Přejít na obsah >

Přejít na hlavní nabídku >


Přejít na obsah >

Přejít na hlavní nabídku >


Nahoru

layout.footer.loading

Chcete být první a vědět o tajných akcích?

Otevřít

Buďte první, kdo ví o speciálních slevách a tajných akcích.

Přejít na obsah >