Přejít na obsah >

Přejít na hlavní nabídku >


VRÁCENÍ ZDARMA do 90 dnůDOPRAVA ZDARMA pro všechny

+420 606 723 678PO-PÁ 9-18


Navigace:

Přejít na obsah >

Přejít na hlavní nabídku >



Jak vrátím či reklamuji zboží?

Nelíbí? Nesedí? Nevadí!
Vraťte nám to zdarma a bez udání důvodu. Využijte předplacené samolepky „zpětná zásilka“, kterou najdete v balíčku, nebo nám nechtěné kousky přineste na nejbližší Výdejnu radosti.


Kam vrátit

  • poštou na adresu:

ZOOT a.s.
Černokostelecká 2246
251 01, Říčany u Prahy

Kousky, které zkoušíte na Výdejně a nesednou vám, nám tam rovnou zdarma necháte . Pokud zkoušíte doma, jednoduše námpřineste, co nesedí, na svou nejoblíbenější Výdejnu.


Jak vrátit

Kousky, které vracíte musí být nenošené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. Jinak už totiž nemůžou udělat radost nikomu dalšímu, a abychom ji uvedli do původního stavu, musíme něco strhnout z vracené částky.

Peníze vrátíme na účet nebo poštovní poukázkou do 10 dnů po tom, co nám balíček dorazí. Nevyměňujeme.


Jak reklamovat

Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale vše napravíme, když:

  • nám nejdříve dáte vědět na +420 606 RADOST (723 678) nebo objednavka@zoot.cz
  • reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a důvodem reklamace pošlete doporučeně na adresu:

ZOOT a.s.
Černokostelecká 2246
251 01, Říčany u Prahy

Přejít na obsah >

Přejít na hlavní nabídku >


Přejít na obsah >

Přejít na hlavní nabídku >


Nahoru

layout.footer.loading

Chcete být první a vědět o tajných akcích?

Otevřít

Buďte první, kdo ví o speciálních slevách a tajných akcích.

Přejít na obsah >