Za pár dní ZOOT vydá dluhopisy za celkem 150 milionů Kč.

Takže odteď u nás můžete vydělat, nejen co se módního stylu týče.

dluhopis.zoot@bhs.cz

ZOOT jako největší český internetový obchod s módou spojuje výhody online a offline světa a kamenných zkoušíren, přičemž každý den přináší nové aktuální módní kolekce. Je to vzrušující cesta a vždycky je co zlepšovat, ale už teď vidíme, že je to dobré – díky reakcím zákazníků, různým českým i mezinárodním oceněními prostému pocitu, že to, co děláme, dává smysl.

SHOP ROKU

ZOOT.sk zvítězil v prestižní soutěži ShopRoku 2016 a obstál tak v obrovské konkurenci e-commerce projektů na Slovenském trhu. Na stupínek vítězů jsme se postavili společně s takovými giganty jako je Mall.sk nebo Notino.sk.

FINANCIAL TIMES

Podle anglického mezinárodního deníku Financial Times jsme 43. nejrychleji rostoucí evropská firma. Žebříček čítal 1 000 firem a jako jeden ze čtyř českých zástupců jsme se umístili nejlépe.

DELOITTE

Podle žebříčku Deloitte Technology Fast 50 jsme 6. nejdynamičtěji se rozvíjející technologická firma ve střední a východní Evropě.

CZECH SUPERBRANDS

ZOOT se stal jednou z mála českých spotřebitelských značek, které získaly ocenění Superbrands 2016. Superbrands je jedním z nejuznávanějších celosvětově působících programů hodnocení obchodních značek, které probíhá na základě přísných kritérií v téměř 90 zemích světa.

E-COMMERCE AWARDS

ZOOT byl vyhlášen nejinovativnějším a nejoriginálnějším počinem na E-commerce Awards 2016.

FÉNIX

Instagram ZOOTu zvítězil v kategorii Sociální profil a kampaň na třetím ročníku soutěže Fénix Content Marketing.

FÉNIX

Podzimní kampaň ZOOTu #zazitveci zvítězila v kategorii Online content kampaň na třetím ročníku soutěže Fénix Content Marketing.

OGILVY & MATHER

Podle loňské studie Ogilvy & Mather patří ZOOT do první desítky nejperspektivnějších českých značek.

INC. 5000

V prestižním žebříčku magazínu Inc. 5000, který každoročně vyhodnocuje 5 000 nejrychleji rostoucích evropských firem, obsadil ZOOT:

1. místo v České republice celkově

1. místo v České republice v kategorii retail

1. místo v rámci regionu střední a východní Evropy v kategorii retail

18. místo v rámci EU v kategorii retail

39. místo v rámci regionu střední a východní Evropy celkově