Možnosti dopravy

Expresní doprava na Výdejnu radosti

  • Vyberte si jednu z 24 Výdejen po celé ČR.
  • Doprava ZDARMA.
  • Dovezeme vám to nejpozději do druhého pracovního dne.
  • Až bude vaše objednávka připravena, pošleme vám SMS a e-mail.
  • Balíček na vás počká 2 pracovní dny, pak poputuje zpátky do skladu dělat radost někomu jinému.
  • Všechno si můžete nejdřív prohlédnout a vyzkoušet.
  • Co vám nesedne, to nám tam rovnou necháte.

Kdy to dostanete?

PRAHA + ŘÍČANY

PO–PÁ: do 9:00 objednáte a v poledne to tu máte

PO–PÁ: do 12:00 objednáte a odpoledne to tu máte

PO–ČT: do 16:00 objednáte a druhý den to tu máte

SO, NE: objednáte a v pondělí to tu máte

BRNO

PO–PÁ: do 09:00 objednáte a odpoledne to tu máte

PO–ČT: do 12:00 objednáte a druhý den ráno to tu máte

SO, NE: objednáte a v pondělí to tu máte

OSTATNÍ MĚSTA

PO–ČT: do 12:00 objednáte a druhý den ráno to tu máte

PÁ: do 12:00 objednáte a v pondělí ráno to tu máte.

SO, NE: objednáte a v úterý ráno to tu máte.

Doprava prostřednictvím Zásilkovny, PPL, České pošty nebo IN TIME

  • Za dopravu nezaplatíte ani korunu, je totiž vždycky ZDARMA.
  • Objednávky do 12:00 předáváme dopravci ještě ten samý den, ostatní expedujeme druhý den.
  • Do 2 dnů máte balíček v ruce.
  • Platí pro pracovní dny, víkendy nepočítejte (a užívejte si volno).
  • Jakmile balíček předáme dopravci, pošleme vám e-mail.
  • O dalším pohybu balíčku vás bude informovat zvolený dopravce, a to na e-mail nebo telefon, který jste uvedli v objednávce.
  • Při placení bankovním převodem balíček expedujeme až po obdržení platby. Takže čím dřív zadáte příkaz, tím dřív (si) to rozbalíte.

Zásilkovna

  • Vybíráte z víc než 2000 výdejních míst po celé ČR.
  • Vyzvedáváte zpravidla hned druhý den.
  • Jakmile Zásilkovně balíček předáme, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
  • Až bude váš balíček na místě, Zásilkovna vám pošle SMS.
  • Pro vyzvednutí objednávky vám stačí heslo, které dostanete v SMS.
  • Balíček na vás počká 4 dny.
  • Zákaznická linka Zásilkovny je +420 216 216 516 (PO-PÁ 8:00 – 18:00).

PPL

  • Den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení. Pokud vám nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • Někde PPL nabízí i večerní doručení (17–20 h). Jestli je tahle možnost dostupná i u vás, zobrazí se po vyplnění PSČ v objednávce.
  • Pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.ppl.cz. Zákaznická linka PPL je 840 775 775.

Česká pošta

  • Doručení na jakoukoliv adresu v ČR.
  • Po předání zásilky České poště vám přijde e-mail a SMS s informací o pohybu balíčku.
  • Pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.ceskaposta.cz.
  • Zákaznická linka České pošty je 840 111 244.
  • .

IN TIME

  • Přijde vám e-mail a SMS s kontaktem na kurýra a přibližným časem doručení.
  • Zákaznická linka IN TIME je 246 092 912.

Něco není jasné?
Nebojte se nás vyzpovídat na info@zoot.cz nebo +420 606 723 678