Možnosti dopravy

  • Zdarma pro nejvěrnější nebo při objednávce nad 1 599 Kč domů. Jinak 29 Kč na Výdejny a 69 Kč domů.
  • Osobní vyzvednutí už od 2. dne na jedné z 27 Výdejen radosti po celé ČR, kde si to rovnou vyzkoušíte. Bez placení předem.
  • Doručení do 2 pracovních dnů až k vám — domů, do práce, na chatu…

Doprava na Výdejnu radosti

  • Vyberte si jednu z 27 Výdejen po celé ČR.
  • Dovezeme vám to nejpozději do druhého pracovního dne.
  • Až bude vaše objednávka připravena, pošleme vám SMS a e-mail.
  • Balíček na vás počká 2 pracovní dny, pak poputuje zpátky do skladu dělat radost někomu jinému.
  • Všechno si můžete nejdřív prohlédnout a vyzkoušet bez placení předem.
  • Co vám nesedne, to nám tam rovnou necháte.

Kdy to dostanete?

Praha

PO–PÁ: do 9:00 objednáte a v poledne to tu máte

PO–PÁ: do 14:00 objednáte a odpoledne to tu máte

PO–PÁ: do 18:30 objednáte a druhý den ráno to tu máte

SO: do 18:30 objednáte a v pondělí ráno to tu máte

PRAHA — HLAVÁK

PO–PÁ: do 9:00 objednáte a v poledne to tu máte

PO–PÁ: do 14:00 objednáte a odpoledne to tu máte

PO–NE: do 18:30 objednáte a druhý den ráno to tu máte

BRNO

PO–PÁ: do 10:00 objednáte a odpoledne to tu máte

PO–ČT: do 18:00 objednáte a druhý den ráno to tu máte

PO–NE: do 18:00 objednáte a v pondělí ráno to tu máte

OSTATNÍ MĚSTA

PO–ČT: do 18:00 objednáte a druhý den ráno to tu máte

PÁ–NE: do 18:00 objednáte a v pondělí ráno to tu máte.

Doprava prostřednictvím PPL, IN TIME nebo České pošty

  • Objednávky do 17:00 předáváme dopravci ještě ten samý den, ostatní expedujeme druhý den.
  • Do 2 dnů máte balíček v ruce.
  • Platí pro pracovní dny, víkendy nepočítejte (a užívejte si volno).
  • Jakmile balíček předáme dopravci, pošleme vám e-mail.
  • O dalším pohybu balíčku vás bude informovat zvolený dopravce, a to na e-mail nebo telefon, který jste uvedli v objednávce.
  • Při placení bankovním převodem balíček expedujeme až po obdržení platby. Takže čím dřív zadáte příkaz, tím dřív (si) to rozbalíte.

PPL

  • Den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení. Pokud vám nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • Někde PPL nabízí i večerní doručení (17–20 h). Jestli je tahle možnost dostupná i u vás, zobrazí se po vyplnění PSČ v objednávce.
  • Pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.ppl.cz. Zákaznická linka PPL je 840 775 775.

IN TIME

  • Přijde vám e-mail a SMS s kontaktem na kurýra a přibližným časem doručení.
  • Zákaznická linka IN TIME je 246 092 912.

Česká pošta

  • SMSkou nebo e-mailem vám přijde informace o pohybu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá ve všední dny 8–16 h.
  • Zákaznická linka České pošty je 840 111 244.

Něco není jasné?
Nebojte se nás vyzpovídat na info@zoot.cz nebo +420 606 723 678