Moje kredity

Věrnost se cení, a proto od nás za nákupy dostáváte kredity.
Ty pak můžete využít jako slevy na nové objednávky – včetně už zlevněných kousků a OOlovků dne.

1. Každých utracených 1 000 Kč = 100 kreditů
2.100 kreditů = 100 Kč sleva na další nákupy
3. Další nákupy = další kredity

Kredity? Cožeto?

  • 1 kredit = 1 Kč.
  • Za každých utracených 1 000 Kč máte 100 kreditů, když zboží do 30 dnů nevrátíte.
  • Dostáváte je za objednávky, ale i za registraci nebo ověření telefonního čísla. A občas „jen tak“ :)

A k čemu je to dobré?

  • Kredity můžete uplatnit v košíku vždy do 20 % hodnoty objednávky = až 20% sleva na nákup. To jde, ne?
  • Platí i na zlevněné kousky (včetně OOlovků dne).
  • Můžou je sbírat jen přihlášení uživatelé.

Všechno o kreditech

CO TO JE?

Co jsou kredity a k čemu jsou dobré?

Je to poděkování za vaše zodpovědné nakupování. Občas je to i speciální akce nebo třeba dárek k svátku (mrk, mrk). Kredity fungují jako peníze, kterými si můžete zlevnit své objednávky na ZOOTu.

Jakou mají hodnotu?

1 kredit = 1 Kč. Jednoduše. Žádné převádění tisíců žetonů na pětikačku.

Jak je začít sbírat?

Stačí se registrovat na www.zoot.cz a nakupovat jako přihlášený zákazník. Za každý nákup nad 1 000 Kč se vám do profilu připíšou kredity, když zboží do 30 dnů nevrátíte.

Kde uvidím, kolik mám aktuálně kreditů?

Stočte svůj zrak na severovýchod (na horní lištu vpravo), tam najdete Můj profil a v něm nejen počet, ale i celou historii připsaných a využitých kreditů.

Je možné převádět si kredity mezi profily?

Nikolivěk. Stejně jako kartáček na zuby, i kredity má každý své vlastní.

Kdy se mi načtou kredity za můj nákup?

Za 30 dní od zaplacení objednávky. Tedy v případě, že do té doby z objednávky něco nevrátíte a její hodnota neklesne pod 1 000 Kč.

Můžete mi kredity odebrat? (Panika!)

Ano, můžeme. Ale žádnou paniku, je to jen v případě, že nastane jedna hódně nepravděpodobná situace, a to, když zjistíme, že náš kreditní systém nějak zneužíváte.

CO S TÍM?

Na co je můžu uplatnit?

Na úplně celý širý ZOOT! Zlevní vám jakoukoli objednávku až do výše 20 % její ceny. A taková pravidelná sleva 20 % už je docela fajn, no ne?

Příklad: Objednáte si za 1 000 Kč, na Výdejně vám všechno sedne, takže si odnesete celou objednávku, kterou jste si navíc zlevnili o příjemných 200 kreditů. Když si nakonec odnesete věci jen za 500 Kč, maximální počet uplatněných kreditů bude 100.

Maximální počet kreditů, které můžete uplatnit na danou objednávku, se vám vždycky zobrazí v 1. kroku košíku. Na Výdejně vám aktuální výši uplatněných i zbývajících kreditů řekneme při placení.

Jak dlouho kredity platí?

Kredity za nákup mají platnost 30 dní, kredity za registraci 14 dní (nejde prodloužit). Když je do té doby nevyužijete, zmizí jako pára nad hrncem. Ale nebojte, až se bude blížit jejich konec, pošleme vám e-mail.

Ostatní kredity (různé akce, dárky apod.) mají individuální platnost, kterou vždycky uvidíte u sebe v profilu.

Můžu si vybrat, na který kousek v objednávce kredity uplatním?

Ne, kredity se uplatní vždycky plošně na celou objednávku.

Můžu si vybrat, na kterou objednávku je uplatním?

Ano, v 1. kroku košíku jednoduše zaškrtnete, jestli chcete odlehčit zrovna téhle objednávce.

Jdou kredity použít na uhrazení dopravy nebo poplatku za dobírku?

Bohužel ne, kredity umí snížit jen hodnotu zboží.

Můžu kredity využít i na zlevněné zboží?

Ano! Kredity umí snížit cenu už zlevněných kousků a dokonce i OOlovků dne.

Jdou kombinovat se slevovými kódy?

Jdou! Protože co je lepší než sleva? Dvě slevy.

Když vrátím zboží, které bylo zlevněno kredity, dostanu kredity zpátky?

Ne. Když si doma svůj nákup rozmyslíte a už zaplacené zboží nám vrátíte, vrátíme vám peníze, ale kredity už se vám zpátky nepřipíšou. Smutnit však nemusíte, brzy k vám určitě doputují nové v rámci nějaké další akce.

Při zkoušení na Výdejně (tj. u nezaplacených objednávek) se vám při vracení nepadnoucích kousků samozřejmě žádné kredity neodečítají.

Jak je to s vracením peněz za objednávku, která byla zlevněna kredity?

Kredity se uplatňují na objednávku jako na celek. Takže když pak ze zaplacené objednávky něco vracíte, nejdřív se odečítá hodnota uplatněných kreditů a teprve potom reálně zaplacená částka.

Příklad: Koupíte si dvoje kalhoty, každé za 500 Kč. Na objednávku uplatníte 200 kreditů, takže reálně zaplatíte 800 Kč. Když jedny kalhoty vrátíte, my vám vrátíme 300 Kč.