Tmavě modrý těhotenský/kojicí top Mama.licious Kamina

Tmavě modrý těhotenský/kojicí top Mama.licious Kamina

-31%

829 Kč569 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha za 2 dny
Brno za 2 dny
Plzeň za 3 dny
České Budějovice za 3 dny
Ostrava za 3 dny
Hradec Králové za 3 dny
Olomouc za 3 dny
Pardubice za 3 dny
Říčany za 2 dny
Zlín za 3 dny

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 6 dny
Zásilková služba PPL za 6 dny
Večerní dodání PPL za 6 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Na Výdejně zaplatíte jen to, co vám sedne
  • Doprava zdarma na Výdejnu i domů

O produktu

Velikosti odpovídají klasickému evropskému číslování.

Těhotenství je jako začátek zdravého životního stylu

Stejně tak jako u zdravé stravy se musíte v něčem omezit, ale výsledek je nepopsatelně kouzelný a rozhodně stojí za to.

Díky značce Mama.licious ale oblečení není to, v čem byste se musela omezovat. Právě naopak. v kombinaci s bříškem vám to bude slušet tak jako nikdy předtím. 

Top je díky svému střihu vhodný i pro kojení. 

Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan

Rozměry pro velikost M:
délka - 71 cm

Šaty budou sedět budoucím i stávajícím maminkám. Jejich střih se přizpůsobí bříšku, zároveň je vhodný pro kojení.

Praní: 30 °

Kód produktu: 183909

O značce Mama.licious

Mama.licious je dánská značka těhotenské módy, která si zakládá na tom, že žena má mít možnost oblékat se krásně, ať už má bříško nebo ne.

Kombinuje nejnovější trendy s tolik potřebným pohodlím a příjemnými materiály, takže se i v těhotenství můžete cítit sebevědomě a doslova jako v bavlnce.

Mama.licious patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky jako Vero Moda nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky