Vracení a reklamace

Nelíbí? Nesedí? Nevadí. Vraťte to zdarma i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště). Na rozmyšlenou máte celých 60 dní, přičemž 1.–14. den od převzetí zboží vám vrátíme peníze na váš bankovní účet, 15.–60. den pak kredity na další nákup na www.zoot.cz (1 kredit = 1 Kč).

Na vrácení zboží zakoupeného od 21. 10. do 24. 12. máte čas do konce ledna 2021.

Za zboží vystavené na Výdejnách vracíme pouze kredity.

Vrácení 1. až 14. den od nákupu

Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy. Peníze vám přijdou na účet do 10 pracovních dní poté, co balíček dorazí k nám do skladu.

Vrácení 15. až 60. den od nákupu

Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. Pokud tomu tak není, už je nemůžeme přijmout. Mějte prosím na paměti, že podle zákona máte na vrácení 14 dnů a 60denní lhůta je „něco navíc“ pro ZOOTery. Kredity za vrácené zboží vám přistanou v ZOOTím profilu, hned jak balíček dorazí k nám do skladu.

Spodní prádlo ani plavky bohužel z hygienických důvodů nemůžeme vzít zpátky, a proto je lepší objednat si je rovnou na Výdejnu a tam na ně mrknout.

Vrácení přes Výdejnu (zdarma)

Nechtěné kousky nám přinesete spolu s fakturou na nejbližší Výdejnu radosti a o zbytek se postaráme my.

Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma)

  • Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
  • Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář.
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Na přepážce řeknete kód „96415049“.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
  • Nic neplatíte.
  • Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.

Vrácení poštou

Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z našich Výdejen ani poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady).

Nemůžete dohledat svou objednávku v mailu? Použijte náš vratkový formulář.

Vratkový formulář

Zboží vystavené na Výdejnách

Pozor, na jeho vrácení máte jen 14 dnů.

Reklamace

Ajé, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit. Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na kteroukoli Výdejnu nebo pošlete doporučeně na naši adresu.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, zboží nevyměňujeme, ale v případě odstranitelné vady ho můžeme opravit. Zašlete nám ho prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.

Nějaké nejasnosti? Napište nám na objednavka@zoot.cz a spolu jim přijdeme na kloub.

Reklamační formulář

Adresa ZOOT

ZOOT a.s.
Černokostelecká 2246
251 01, Říčany u Prahy

Chcete to vyměnit?

To bohužel neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze nebo vám nahrajeme kredity do vašeho profilu.

Jak je to s věcmi, které byly zlevněny kredity?

Při vrácení objednávky, na kterou jste uplatnili kredity, dostanete zpátky to, co jste zaplatili v penězích, Kredity se vrací zpět do vašeho profilu.

Jestli chcete vrátit zboží koupené za kredity, mrkněte na stránku Odměna za věrnost, kde se o tom dozvíte úplně všechno.

Jak je to s vrácením věcí placených přes Twisto?

  • Přinesete je na kteroukoli Výdejnu radosti nebo na pobočku Zásilkovny, případně je pošlete k nám do skladu.
  • My to zkontrolujeme a dáme vědět Twistu.
  • Pokud jste ještě nezaplatili fakturu, sníží se vám její hodnota o vrácené zboží.
  • Pokud už jste fakturu zaplatili, vystaví vám Twisto dobropis.
  • Peníze vám nevracíme my, ale Twisto.