Vracení a reklamace

Vrácení zboží

Nelíbí? Nesedí? Nevadí! Vraťte nám to zdarma i bez udání důvodu (každý důvod nám pomůže zlepšit se pro příště). Na rozmyšlenou máte celých 90 dnů. Nechtěné kousky přineste i s fakturou na nejbližší Výdejnu radosti. Jestli jsme vám balíček doručovali domů, můžete využít i přiložené předplacené samolepky „zpětná zásilka“ a poslat nám to zdarma poštou na naši adresu.

Vracené kousky musí být v dokonalé kondici, aby ještě mohly udělat radost někomu jinému. Pokud bude jejich fyzička trochu pokulhávat, budeme muset něco strhnout z vracené částky, abychom je zas mohli dostat do pořádné formy. Spodní prádlo ani plavky z hygienických důvodů bohužel nemůžeme vzít zpátky, takže je lepší mrknout na ně rovnou osobně na Výdejně radosti.

Peníze vám vrátíme na účet nebo poštovní poukázkou do 10 dnů po tom, co nám balíček dorazí.

Adresa ZOOT

ZOOT a.s.
Černokostelecká 2246
251 01, Říčany u Prahy

Chcete to vyměnit?

To bohužel neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze na účet.

Chcete to reklamovat?

Ajé, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit – ozvěte se nám na +420 606 723 678 nebo objednavka@zoot.cz a spolu to vyřešíme. Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a důvodem reklamace přineste na kteroukoli naši Výdejnu nebo pošlete doporučeně na naši adresu.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o jejím průběhu i výsledku vás budeme informovat. Abychom vám mohli vrátit peníze, budeme potřebovat ještě číslo vašeho účtu – uveďte ho prosím na původní fakturu nebo nám dejte vědět na +420 606 723 678 / objednavka@zoot.cz