Vracení a reklamace

Vrácení zboží

Nelíbí? Nesedí? Nevadí! Vraťte nám to zdarma i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště). Na rozmyšlenou máte celých 90 dnů. Nechtěné kousky přineste i s fakturou na nejbližší Výdejnu radosti. Jestli jsme vám balíček doručovali domů, můžete využít i přiložené předplacené samolepky „zpětná zásilka“ a poslat nám to zdarma poštou na naši adresu.

Vrácení kousků 1. až 14. den od nákupu

Vracené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy.

Vrácení kousků 15. až 90. den od nákupu

Vracené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. Pokud tomu tak není, už je nepřijmeme. Mějte prosím na paměti, že podle zákona máte na vrácení 14 dnů a 90denní lhůta je „něco navíc“ pro ZOOTery.

Spodní prádlo ani plavky bohužel z hygienických důvodů nemůžeme vzít zpátky, proto je lepší objednávat je rovnou na Výdejnu radosti a tam na ně mrknout.

Vystavené zboží na Výdejně je možné vrátit pouze do 14 dnů.

Peníze vám vrátíme na účet nebo poštovní poukázkou do 10 pracovních dnů po tom, co nám balíček dorazí.

Adresa ZOOT

ZOOT a.s.
Černokostelecká 2246
251 01, Říčany u Prahy

Chcete to vyměnit?

To bohužel neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze na účet.

Chcete to reklamovat?

Ajé, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit – ozvěte se nám na +420 606 723 678 nebo objednavka@zoot.cz a spolu to vyřešíme. Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na kteroukoli naši Výdejnu, nebo pošlete doporučeně na naši adresu.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, zboží nevyměňujeme, ale v případě odstranitelné vady opravíme. Zašlete nám ho prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno. Abychom vám mohli vrátit peníze, budeme potřebovat ještě číslo vašeho účtu – uveďte ho prosím na původní fakturu nebo nám dejte vědět na +420 606 723 678 / objednavka@zoot.cz.


Outletové zboží

Na outletové kousky, které budou dostupné v prodejně, se vztahují stejná pravidla jako při offline prodeji vystaveného zboží na Výdejnách radosti - 14 dní na vrácení a 2 roky na reklamaci