Vracení a reklamace

Nelíbí? Nesedí? Nevadí. Vraťte nám to zdarma i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště). Na rozmyšlenou máte celých 30 dnů.

Vrácení 1. až 14. den od nákupu

Vracené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy.

Vrácení 15. až 30. den od nákupu

Vracené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. Pokud tomu tak není, už je nemůžeme přijmout. Mějte prosím na paměti, že podle zákona máte na vrácení 14 dnů a 30denní lhůta je „něco navíc“ pro ZOOTery.

Spodní prádlo ani plavky bohužel z hygienických důvodů nemůžeme vzít zpátky, a proto je lepší objednat si je rovnou na Výdejnu a tam na ně mrknout.

Vrácení přes Výdejnu (zdarma)

Nechtěné kousky nám přinesete spolu s fakturou na nejbližší Výdejnu radosti a o zbytek se postaráme my.

Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma)

  • Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
  • Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář.
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Na přepážce řeknete kód „96415049“.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
  • Nic neplatíte.
  • Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.

Vrácení poštou

Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z našich Výdejen ani poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady).

Nemůžete dohledat svou objednávku v mailu? Použijte náš vratkový formulář.

Vratkový formulář

Zboží vystavené na Výdejnách a v Outletu Nové Butovice

Pozor, na jeho vrácení máte jen 14 dnů.

Reklamace

Ajé, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit – ozvěte se nám na +420 606 723 678 nebo objednavka@zoot.cz a spolu to vyřešíme. Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na kteroukoli Výdejnu nebo pošlete doporučeně na naši adresu:

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, zboží nevyměňujeme, ale v případě odstranitelné vady ho můžeme opravit. Zašlete nám ho prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.

Reklamační formulář

Adresa ZOOT

ZOOT a.s.
Černokostelecká 2246
251 01, Říčany u Prahy

Chcete to vyměnit?

To bohužel neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze.

Jak je to s věcmi, které byly zlevněny kredity?

Při vrácení objednávky, na kterou jste uplatnili kredity, dostanete zpátky to, co jste zaplatili v penězích, Kredity se nevrací.

Jestli chcete vrátit zboží koupené za kredity, mrkněte na stránku Odměna za věrnost, kde se o tom dozvíte úplně všechno.

Jak je to s vrácením věcí placených přes Twisto?

  • Přinesete je na kteroukoli Výdejnu radosti nebo na pobočku Zásilkovny, případně je pošlete k nám do skladu.
  • My to zkontrolujeme a dáme vědět Twistu.
  • Pokud jste ještě nezaplatili fakturu, sníží se vám její hodnota o vrácené zboží.
  • Pokud už jste fakturu zaplatili, vystaví vám Twisto dobropis.
  • Peníze vám nevracíme my, ale Twisto.