Černo-zelená pánská mikina s kapucí Horsefeathers Volker

Černo-zelená pánská mikina s kapucí Horsefeathers Volker

-50%

1 979 Kč989 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha už zítra
Brno už zítra
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Zlín už zítra
Ostrava už zítra
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčany už zítra

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 3 dny
IN TIME za 3 dny
Zásilková služba PPL za 3 dny
Večerní dodání PPL za 3 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

V této mikině Horsefeathers budete vypadat nebezpečně dobře. Tak pozor na to, možná budete potřebovat také kouzelný plášť pro neviditelnost. 

Typ: mikina s vysokým límcem, kapsami a stahovací kapucí
Barva: zelená, černá
Kapsy: dvě boční
Zapínání: knoflíky
Materiál: 65 % bavlna, 35 % polyester
Vlastnosti materiálu: příjemný, pružný, hřejivý, odolný
Praní: 30 °C
Něco exkluzivního: velmi příjemný materiál a trendy design

Rozměry pro vel. L:
délka - 72 cm
délka rukávů - 72 cm
šířka ramen - 53 cm

Kód produktu: 286356

O značce Horsefeathers

Historie Horsefeathers sahá zpátky do roku 1989, kdy si na střední škole v kanadské Britské Kolumbii začali Stewart Carlson a Joel DeVille tisknout vlastní designy na trika a mikiny. Bylo to v době, kdy snowboarding začínal v Kanadě nabírat na obrátkách a skateboarding se pomalu vracel na scénu. Vytvoření vlastní značky Horsefeathers byl jeden z dalších kroků k provokaci "rednecků a jocků", kteří už tak neskousávali volné oblečení.

Další fáze začala v roce 1994, kdy se vše rozjelo nanovo v České Republice. S využitím nashromážděných nápadů a log za posledních pár let se začala rýsovat první řada streetwearu.

Oblečení z dnešní doby, ať na snb nebo street, se nedá s minulostí srovnávat co se propracovanosti, materiálů a kvality týče – je samozřejmě už o dost výš.

Oblečení Horsefeathers si oblíbili nejen mladí lidé v minimálně 20 zemích, kde je značka běžně k dostání.

Víc od této značky