Černo-zelená pánská mikina s kapucí Horsefeathers Volker

-50%

1 979 Kč989 KčBlesková doprava

Doručení na Výdejnu radosti

Praha už zítra
Brno už zítra
Plzeň za 4 dny
České Budějovice za 4 dny
Zlín za 4 dny
Ostrava za 4 dny
Hradec Králové za 4 dny
Olomouc za 4 dny
Pardubice za 4 dny
Říčany už zítra

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 5 dny
IN TIME za 5 dny
Zásilková služba PPL za 5 dny
Večerní dodání PPL za 5 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

Už vám to (snad) nikdo nevyfoukne!

Brzy bude zase skladem. Vložte svůj e-mail a buďte první, kdo se o tom dozví.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma pro naše nejvěrnější
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

V této mikině Horsefeathers budete vypadat nebezpečně dobře. Tak pozor na to, možná budete potřebovat také kouzelný plášť pro neviditelnost. 

Typ: mikina s vysokým límcem, kapsami a stahovací kapucí
Barva: zelená, černá
Kapsy: dvě boční
Zapínání: knoflíky
Materiál: 65 % bavlna, 35 % polyester
Vlastnosti materiálu: příjemný, pružný, hřejivý, odolný
Praní: 30 °C
Něco exkluzivního: velmi příjemný materiál a trendy design

Rozměry pro vel. L:
délka - 72 cm
délka rukávů - 72 cm
šířka ramen - 53 cm

Kód produktu: 286356

O značce Horsefeathers

Historie Horsefeathers sahá zpátky do roku 1989, kdy si na střední škole v kanadské Britské Kolumbii začali Stewart Carlson a Joel DeVille tisknout vlastní designy na trika a mikiny. Bylo to v době, kdy snowboarding začínal v Kanadě nabírat na obrátkách a skateboarding se pomalu vracel na scénu. Vytvoření vlastní značky Horsefeathers byl jeden z dalších kroků k provokaci "rednecků a jocků", kteří už tak neskousávali volné oblečení.

Další fáze začala v roce 1994, kdy se vše rozjelo nanovo v České Republice. S využitím nashromážděných nápadů a log za posledních pár let se začala rýsovat první řada streetwearu.

Oblečení z dnešní doby, ať na snb nebo street, se nedá s minulostí srovnávat co se propracovanosti, materiálů a kvality týče – je samozřejmě už o dost výš.

Oblečení Horsefeathers si oblíbili nejen mladí lidé v minimálně 20 zemích, kde je značka běžně k dostání.

Víc od této značky