Žluto-černé unisex kostkované ponožky Fusakle Žlťas

Žluto-černé unisex kostkované ponožky Fusakle Žlťas

189 KčDoprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha už zítra
Brno už zítra
Plzeň už zítra
České Budějovice už zítra
Ostrava už zítra
Hradec Králové už zítra
Olomouc už zítra
Pardubice už zítra
Říčany už zítra
Zlín už zítra

Doručení domů

IN TIME za 3 dny
Zásilková služba PPL za 3 dny
Večerní dodání PPL za 3 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Garance doručení do Vánoc & doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

O produktu

Těsto - podle vzoru město. Šaman - podle vzoru pán. Odvaha - podle vzoru žena. Aneb každý máme nějaký vzor, nehledě na náturu, původ, nadpřirozené schopnosti, pohlaví a míru výstřednosti. Jaký je ten váš?

Fusakle je mladá slovenská značka, která tvrdě bojuje proti fádnosti, konzervatismu a veškeré lidské ustrašenosti. Spojuje starou dobrou tradici kvality s fungl novými trendy, multibarevností i multikulturitou. Zamilujte si i vy jejich rozkošné motivy lidových slovenských vzorů, přírodních i městských dominant či vzorů z vašeho dětství.

Typ: unisex ponožky
Barva:
 černá, žlutá
Motiv: kostky
Materiál: 92 % bavlna, 6 % polyamid, 2 % elastan
Vlastnosti materiálu: příjemný, měkký, pružný, prodyšný
Praní: 40 °C
Něco nevídaného: hravý motiv, široký a měkký horní lem, zpevněná špička a pata


Kód produktu: 307212

O značce Fusakle

Mladá slovenská značka s ambicí změnit konzervativní Slovensko na veselou a otevřenou zemi, ve které je radost žít.

Prostřednictvím barevných „fuseklí“, které spojují to nejlepší z minulosti (propracovaná kvalita) s tím dobrým ze současnosti (nové trendy, barevnost, prolínání kultur) chce dodat lidem odvahu a inspirovat je k vlastní seberealizaci. Ponožky Fusakle se vyrábí výhradně na Slovensku a díky svojí propracovanosti (92 % bavlny, vyvýšená lýtková část, zpevněná špička i pata) a nápaditosti (vzory inspirované dětstvím, slovenským folklórem nebo městskými či přírodními dominantami) se staly hitem napříč věkovými kategoriemi. 

Víc od této značky