Tmavě šedé žíhané sako VERO MODA Daisy

-50%

1 229 Kč614 KčDnes doprava zdarma

Doručení na Výdejnu radosti

Praha za 2 dny
Brno za 2 dny
Plzeň za 2 dny
České Budějovice za 2 dny
Zlín za 2 dny
Ostrava za 2 dny
Hradec Králové za 2 dny
Olomouc za 2 dny
Pardubice za 2 dny
Říčany za 2 dny

Doručení domů

Česká pošta - balík do ruky za 4 dny
IN TIME za 4 dny
Zásilková služba PPL za 4 dny
Večerní dodání PPL za 4 dny
Vyprodáno

Máte vpřáních

Už vám to (snad) nikdo nevyfoukne!

Brzy bude zase skladem. Vložte svůj e-mail a buďte první, kdo se o tom dozví.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma
  • Vrácení zdarma do 90 dnů
  • Vyzkoušení zdarma na Výdejně radosti

Chcete jinou barvu?

  • světle šedá

O produktu

Pro příležitosti, kdy potřebujete být „tou dámou na úrovni“, ale zase na druhou stranu nechcete být přespříliš upjatá. Pro příležitosti napěchované glancem a skvostným šmrncem. Pro vás a vaši výsostnou sebedůvěru.

VERO MODA. Oblékat se ne jen tak pro nic za nic.

Typ: dámské sako s kapsami a tenkými ramenními vycpávkami
Barva: tmavě šedá (velmi temně) 
Vzor: jemný žíhaný
Kapsy: dvě přední otevřené
Materiál: 
vnější - 70 % polyester, 30 % bavlna
podšívka - 100 % polyester
Vlastnosti materiálu: příjemný, mírně pružný, odolný
Praní: 30 °C
Něco decentně formálního: zpevněné klopy a tenké ramenní vycpávky

Rozměry pro velikost M:
délka - 67 cm

Kód produktu: 393846

O značce VERO MODA

VERO MODA je dánská značka módy pro ženy, která jde ruku v ruce s nejnovějšími trendy, díky stylové jednoduchosti se dobře kombinuje a přitom stále zůstává svá.

Patří pod dánskou společnost Bestseller, která je oděvní velmocí a má pod sebou ještě další značky, jako je ONLY nebo VILA.

Společnost Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Její zakladatel Troels Holch Povlsen neměl zpočátku své pracovní kariéry s oděvy nic společného. Úspěšně se živil obchodem se starožitnostmi a práce ho hodně bavila. Jednoho dne ho však požádal jeho strýc, který vlastnil obchod s oblečením a dostal se do finanční krize, o pomoc. Troels mu pomohl se svědomitostí sobě vlastní a tím začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením se stal velkoobchod a dále už vše rostlo exponenciální řadou.

Víc od této značky