Garance nejlepší ceny. Každý den.

„Přesně tyhle tenisky jsem včera viděla jinde na netu o stovku levnější."

Tak tohle už vás trápit nemusí. Proč? Zavádíme totiž Garanci nejlepší ceny. Pokud uvidíte ten samý kousek u konkurence levněji, rozdíl vám rádi dorovnáme. Každý den tak máte jistotu, že si zbytečně nepřiplatíte. Jediné, co pro to musíte udělat, je napsat nám potřebné informace (viz níže).

Jak to funguje, když se chystáte k objednávce?

Zjistíte, že váš vysněný kousek prodává jiný internetový obchod levněji, načež se svou detektivní prací pochlubíte našemu Centru zákaznické radosti. Jako předmět doličný nám pošlete URL adresu produktu na ZOOTu a u konkurence a my vám jeho cenu snížíme. Jen mějte na paměti, že na objednávku pak už nepůjde použít slevový kód ani jiný poukaz.

Jak to funguje, když už jste si objednali?

Pokud je vaše objednávka už odeslaná nebo dokonce zaplacená, postup je podobný, jen s tím rozdílem, že cenu dorovnáme formou poukazu na další nákup. I u něj platí, že se nedá kombinovat s dalšími slevovými kódy ani poukazy. Pošleme vám ho po uplynutí 30denní ochranné lhůty na vrácení zboží.

A jaké jsou podmínky?

  1. Garance se nevztahuje na výprodeje ani jinak zlevněné kousky a platí výhradně pro veřejné ceny konkurenčních e-shopů. Žádné klubové slevy ani speciální nabídky.
  2. Podle Zákona na ochranu hospodářské soutěže nesmí být zboží prodáváno pod jeho pořizovací cenou.
  3. Cenové nabídky musí být v době srovnání platné a dostupné skladem (obě ve stejnou chvíli). V případě, že chcete využít Garance nejlepší ceny zpětně, musíte prokázat ceny, které platily v den nákupu.
  4. Něco za něco – využitím tohoto benefitu se lhůta pro vrácení zboží zkrátí z našich nadstandardních 90 na zákonných 14 dní.
  5. Zmýlená neplatí – do srovnání nesmí zasáhnout chyba tisku nebo řádění šotka na konkurenčním webu.
  6. Co je české, to je ve hře. Na zahraniční e-shopy (a ty, které mají sídlo mimo ČR) se naše garance nevztahuje.
  7. Porovnávané kousky musí být navlas stejné – včetně materiálu, velikosti, barvy a dalších parametrů.
  8. Jejich cena musí být uvedena v české měně (CZK) včetně všech poplatků (balné, doprava atd.).
  9. Vyhrazujeme si možnost Garanci nejlepší ceny neposkytnout při podezření na nekalé praktiky konkurence.

Něco není jasné?
Nebojte se vyzpovídat na info@zoot.cz nebo +420 606 723 678.