Obchodní podmínky ZOOTlet Příkopy
OBCHODNÍ PODMÍNKY - PRODEJNA ZOOTlet, Na Příkopě 853/12, 110 00 Praha 1
To nejdůležitější Obchodních podmínek:
Zboží zakoupené na prodejně ZOOTlet nelze vrátit ani vyměnit.
Zboží zakoupené na prodejně ZOOTlet lze reklamovat dle zákona zasláním na adresu U Sanitasu 2246, 251 01 Říčany nebo podáním v jakékoliv ZOOT.kabince společně s kopií dokladu o zaplacení. Nelze reklamovat vadu, se kterou bylo zboží zakoupeno za zvýhodněnou outletovou cenu.
Slevové kódy, poukazy, kredity a jiné benefity získané a uplatňované na zoot.cz nelze uplatnit na prodejně ZOOTlet.
1. Úvodní Ustanovení
1.1. Provozovatel
1.1.1. Outletový obchod (dále jen „ZOOTlet”) na adrese Na Příkopě 853/12, 110 00 Praha 1 je provozován společností Digital People, a.s. se sídlem na adrese Plzeňská 345/5, 150 00 Praha 5 - Smíchov, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. B 12855, IČO: 28197071 (dále jen „prodávající“ nebo „provozovatel“), bankovní spojení: 1387559814/2700.
Kontakty:
e-mail: info@zoot.cz
tel.č.: 606 723 678
datová schránka: 8rgehbp
1.2. Kupující
1.2.1. Kupující je každý návštěvník ZOOTletu, bez ohledu na to, či jedná jako spotřebitel nebo jako podnikatel (dále jen „kupující“).
1.2.2. Spotřebitelem je kupující fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (dále jen „spotřebitel“).
1.2.3. Podnikatelem je kupující osoba, která není spotřebitelem. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele (dále jen „podnikatel“).
1.3. Obchodní podmínky
1.3.1. Tyto obchodní podmínky pro prodejnu ZOOTlet (dále jen „obchodní podmínky ZOOTletu“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím kamenného obchodu ZOOTlet (dále jen „kupní smlouva“).
1.3.2. Obchodní podmínky ZOOTletu jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Pokud není v kupní smlouvě nebo v jejích přílohách výslovně uvedeno odchylné ujednání nebo platnost některých ustanovení těchto obchodních podmínek není kupní smlouvou nebo jiným výslovným ujednáním mezi prodávajícím a kupujícím vyloučena nebo jinak modifikována, platí v ostatním pro vzájemné vztahy smluvních stran tyto obchodní podmínky.
1.3.3. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem se současně řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
2. Uzavření kupní smlouvy, způsob platby
2.1. Smluvní vztah mezi provozovatelem a kupujícím vzniká zaplacením zboží na prodejně. 2.2. Provozovatel nabízí na výběr z těchto způsobů platby: platební kartou nebo v hotovosti na prodejně.
2.3. Ceny nabízeného zboží a služeb jsou uvedeny včetně DPH, pokud není u ceny výslovně uvedeno, že cena je uvedena bez DPH.
2.4. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
2.5. Dárkové poukazy, kredity, slevové kódy a jiné benefity, které plynou z používání zoot.cz nelze použít na prodejně ZOOTlet.
3. Odstoupení od kupní smlouvy
3.1. Zboží zakoupené na prodejně ZOOTlet nelze vrátit ani vyměnit za jiné zboží.
3.2. Práva z vadného plnění
3.2.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá jiné vady než ty, které jsou jasně definované přímo na zboží a odpovídají tak outletové ceně.
3.2.2. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží nad rámec vady, která byla jasně definovaná při koupi v zákonem stanovené době, tj. 24 měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí; po uplynutí této 6 měsíční lhůty musí kupující své tvrzení, že vada existovala již v době převzetí, prokázat.
3.2.3. Práva z vadného plnění může kupující uplatnit zasláním na adresu: U Sanitasu 2246, 251 01 Říčany nebo podáním na kterékoliv ZOOT.kabince. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy reklamace spotřebitele dojde prodávajícímu (viz. § 570 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. OZ).
3.2.4. Při uplatnění práva z vadného plnění je kupující povinen prokázat uzavření kupní smlouvy. Provozovatel doporučuje za tímto účelem předložit zejména potvrzení o koupi.
3.2.5. Kupující má povinnost vytknout prodávajícímu vadu, tedy dodat popis vady zboží, kvůli které jej reklamuje.
3.2.6. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, a nebo pokud kupující vadu sám způsobil, nebo ji způsobila třetí osoba odlišná od prodávajícího a bez jeho zavinění.
3.2.7. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ze strany spotřebitele ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace ze strany spotřebitele včetně odstranění vady bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Přednostním způsobem vyřízení reklamace je vrácení kupní ceny.
3.2.8. Jakmile prodávající reklamaci přijme ke zpracování vystaví kupujícímu písemné potvrzení o přijetí reklamace, která bude obsahovat mimo jiné identifikaci prodávajícího a kupujícího, co je obsahem reklamace dle kupujícího, jaký způsob vyřízení reklamace kupující upřednostňuje, datum a místo přijetí reklamace a podpis pracovníka prodávajícího (viz. § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele). Prodávající dále vystaví kupujícímu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Reklamace může být vyřízena ihned, včetně jejího zamítnutí s tím, že i v těchto případech obdrží kupující jak potvrzení o přijetí reklamace tak i o způsobu jejího vyřízení.
3.2.9. Kupující má právo na uvedení upřednostňovaného způsobu vyřízení reklamace, provedená volba nemůže být změněna bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. V případě, že byla reklamace oprávněná, neběží po dobu reklamačního řízení, kdy nemůže kupující zboží užívat, záruční lhůta ani lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění.
4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
5. Smluvní strany se dohodly, že na projednání jakýchkoliv sporů mezi provozovatelem a kupujícím je dána pravomoc soudu České republiky. Případné spory mezi provozovatelem a spotřebitelem je možné řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Předtím než bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, provozovatel doporučuje kupujícímu pro vyřešení nastalé situace nejdříve využít elektronické adresy info@zoot.cz.
V Praze dne 1. 11. 2022
Digital People, a.s.