Zodpovědné nakupování

Věděli jste, že 8 z 10 kousků čeká smutný osud „vratky“ čili zboží vráceného do skladu?
Není to škoda?

Co se teď mění pro vášnivé vraceče?

Pokud ve vaší historii nákupů (za poslední rok) drtivě převyšují vrácené kousky nad koupenými nebo jste dvakrát zmeškali vyzvednutí objednávky, musíme naše nákupní benefity trochu zpřísnit. V tomhle případě:

Chceme platbu předem

Kousky si můžete na Výdejně vyzkoušet, ale musíte je zaplatit předem. Pokud vám nepadnou, peníze vám vrátíme na účet do 2 týdnů.

Limitujeme objednávky v košíku

Limit je max. 6 kousků na jeden den a platí jak pro vášnivé vraceče, tak pro nováčky.

A jak se vyhnout všem nepříjemnostem?

Stačí si z koupit 1 z každých 3 objednaných kousků.

Konkrétní historii všech vašich ne(nákupů) můžete sledovat ve svém profilu.

MOJE OBJEDNÁVKY

Co se změnilo u nás?

Fotíme na modelkách

Střihy tak vidíte na lidech z masa a kostí.

Ptáme se vás

Dotazníky, centrum zákaznické radosti, Výdejny radosti - vaše slovo má váhu.

Vše přeměřujeme

Přeměřili jsme tisíce kousků, aby vás nemátly nesjednocené velikosti značek.

Máte nápad nebo zlepšovák?

Češi jsou národ vynalézavý. Ozvěte se nám na mamnapad@zoot.cz. Můžete mít na svědomí další krůček v evoluci online nakupování. Zn. Odměna jistá!

„S velkou svobodou přichází zodpovědnost aneb Něco za něco“

ZOOT si prošel evolucí z hravého internetového obchůdku na českou jedničku v onlinu a počet objednávek roste raketovou rychlostí. Ale za každou z nich stojí ohromná dávka lidské energie, uhlíková stopa a v neposlední řadě velké náklady.

Jasně, vratky se týkají všech módních e-shopů - vždyť vybrat si to pravé oblečení na netu není procházka růžovým sadem. Proto jsme taky stvořili Výdejny radosti, abychom vám nákup co nejvíc usnadnili. Ale každá mince má 2 strany a nepříjemným rubem k líci Výdejen je zákazník, který si objedná přes sto kousků oblečení a na Výdejně se ani neukáže. Jo, tohle se fakt stalo. A ne jednou.

Tak co, pomůžete nám smutný osud vratek zvrátit?

HURÁ NA NÁKUPY