Vrácení a reklamace
Vánoční dárek nepadl do oka, vkusu nebo velikosti? Klid, na rozmyšlenou/vrácení máte celých 60 dní, přičemž 1.–14. den od převzetí zboží vám vrátíme peníze na bankovní účet, 15.–60. den pak kredity na další nákup na www.zoot.cz (1 kredit = 1 Kč).
Online vrácení/reklamace jsme teď kvůli změnám v systému museli na chvíli vypnout, ale nebojte, jde jen o dočasné „lezení zpátky na stromy“. Mezitím prosím vyplňujte vytištěný papírový formulář jako za starých časů, který najdete ke stažení níž (nezapomeňte ho přibalit k vracenému zboží).
Kde můžete zboží vrátit?
Vrácení v prodejnách ZOOT (ZDARMA)
- Nesedělo vám to? Jednoduše přijdete na jednu z našich prodejen a řeknete nám číslo objednávky.
- My za vás proces vrácení vyřídíme, a vy se zatím můžete kochat zbožím na prodejně.
Vrácení v ZOOT.Kabince (ZDARMA)
- Nechtěné kousky nám přinesete spolu s vyplněným vratkovým formulářem na nejbližší ZOOT.kabinku. Vratkové formuláře jsou k dispozici k vyplnění i v ZOOT.kabince.
Vrácení přes Zásilkovnu
- Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík, na který nepíšete žádnou adresu. Obsluha Zásilkovny vytiskne štítek s adresou našeho skladu, který na balíček nalepí.
- Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář.
- Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Na přepážce řeknete kód „96415049“.
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí, nic neplatíte.
- Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.
Vrácení poštou
- Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z našich Prodejen, ZOOT.Kabinek ani poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady).
- Nemůžete dohledat svou objednávku v mailu? Vytiskněte si náš offline formulář.
Instrukce k vrácení
Vrácení 1. až 14. den od nákupu
- Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy. Peníze vám přijdou na účet do 14 pracovních dní poté, co balíček dorazí k nám do skladu.
Vrácení 15. až 60. den od nákupu
- Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. Pokud tomu tak není, už je nemůžeme přijmout. Mějte prosím na paměti, že podle zákona máte na vrácení 14 dnů a 60denní lhůta je „něco navíc“ pro ZOOTery. Kredity za vrácené zboží vám přistanou v ZOOTím profilu, hned jak balíček dorazí k nám do skladu.
- Spodní prádlo ani plavky bohužel z hygienických důvodů nemůžeme vzít zpátky, a proto je lepší objednat si je rovnou do ZOOT.kabinky a tam na ně mrknout. U kosmetiky, doplňků stravy, parfémů a drogerie je možné jen vrácení v původním neporušeném obalu bez známek použití.
- Pozor, pokud vracíte zboží, které jste zakoupili na prodejně, na jeho vrácení máte jen 14 dnů.
- Za zboží vystavené na Prodejnách ZOOT vracíme pouze kredity.
Reklamace
- Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na kteroukoli prodejnu ZOOT, ZOOT. Kabinku nebo pošlete doporučeně na naši adresu.
- Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o způsobu vyřízení Vás budeme kontaktovat emailem. Zašlete nám zboží prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.
Co byste ještě měli vědět?
Jak je to s věcmi, které byly zlevněny kredity?
- Při vrácení objednávky, na kterou jste uplatnili kredity, dostanete zpátky to, co jste zaplatili v penězích, Kredity se vrací zpět do vašeho profilu. 1 kredit = 1 Kč.
Jak je to s vrácením věcí placených přes Twisto?
- Přinesete je do kterékoli ZOOT.kabinky nebo na pobočku Zásilkovny, případně je pošlete k nám do skladu.
- My to zkontrolujeme a dáme vědět Twistu.
- Pokud jste ještě nezaplatili fakturu, sníží se vám její hodnota o vrácené zboží.
- Pokud už jste fakturu zaplatili, vystaví vám Twisto dobropis.
- Peníze vám nevracíme my, ale Twisto.
Chcete to vyměnit?
- To bohužel neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze nebo vám nahrajeme kredity do vašeho profilu.
Nějaké nejasnosti? Napište nám na objednavka@zoot.cz a spolu jim přijdeme na kloub.
Adresa ZOOT
ZOOT
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Vrácení a reklamace Different
ZOOT a Different odteď jedno jsou, což pro vás znamená samé dobré věci. A pokud se náhodou vyskytnou i ty méně dobré – třeba jako nutnost vrácení/reklamace něčeho z Different – ani těch se nemusíte bát. Objednávky vytvořené na Different.cz nám jednoduše vraťte spolu s vyplněným vratkovým formulářem za podmínek, na které jste byli zvyklí:
- Na vrácení máte 14 dní od převzetí objednávky.
- Zboží vracejte nepoužité, neznečištěné a se všemi visačkami/v originální krabici.
- Pokud jste platili přes TWISTO, ve formuláři do kolonky pro číslo účtu vyplňte pouze heslo „TWISTO“.
Jak to vrátit?
Přes Zásilkovnu (39 Kč)
Pro odeslání přes Zásilkovnu (Seznam výdejních a podacích míst Zásilkovny včetně Z-BOXů - Zasilkovna.cz) využijte kód 94846754, který sdělíte obsluze pobočky (nejde využít přes aplikaci Zásilkovny). Poplatek 39 Kč bude stržen z částky vrácené na váš účet.
Poštou (na vlastní náklady)
Balíček spolu s vyplněným vratkovým formulářem jednoduše zašlete na adresu:
Different.cz
U Sanitasu 2246
Říčany, 25101
Potřebujete pomoct, poradit, popovídat…?
Jsme tu pro vás na info@different.cz nebo +420 910 880 019.
Vrácení a reklamace Urbanstore
ZOOT a UrbanStore odteď jedno jsou, což pro vás znamená samé dobré věci. A pokud se náhodou vyskytnou i ty méně dobré – třeba jako nutnost vrácení/reklamace něčeho z UrbanStore – ani těch se nemusíte bát. Objednávky vytvořené na Urbanstore.cz nám jednoduše vraťte spolu s vyplněným vratkovým formulářem za podmínek, na které jste byli zvyklí:
- Na vrácení máte 14 dní od převzetí objednávky.
- Zboží vracejte nepoužité, neznečištěné a se všemi visačkami/v originální krabici.
Jak to vrátit?
Balíček spolu s vyplněným vratkovým formulářem jednoduše zašlete na adresu:
Urbanstore.cz
U Sanitasu 2246
Říčany, 25101
Potřebujete pomoct, poradit, popovídat…?
Jsme tu pro vás na info@urbanstore.cz nebo +420 222 262 019.