Vrácení a reklamace
Nelíbí? Nesedí? Nevadí. Zboží můžete vrátit přes náš on-line vratkový formulář (níže černé tlačítko Vrátit nebo reklamovat objednávku online). Na rozmyšlenou máte celých 60 dní.
Vrácení 1. až 14. den od nákupu
- Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy.
- Peníze vám přijdou na účet do 14 pracovních dní poté, co balíček dorazí k nám do skladu.
Vrácení 15. až 60. den od nákupu
- Vrácené kousky musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. Pokud tomu tak není, už je nemůžeme přijmout. Mějte prosím na paměti, že podle zákona máte na vrácení 14 dnů a 60denní lhůta je „něco navíc“ pro ZOOTery.
- Zboží vystavené na našich prodejnách vám pouze vyměníme, a to do 14 dnů od zakoupení.
- U kosmetiky, doplňků stravy, parfémů a drogerie je možné jen vrácení v původním neporušeném obalu bez známek použití.
- Peníze vám přijdou na účet do 14 pracovních dní poté, co balíček dorazí k nám do skladu.
Zboží můžete vrátit přes náš on-line vratkový formulář.
Sláva!
Objednávku jsme našli a potřebné detaily poslali na uvedený e-mail.
Něco se pokazilo
Nepovedlo se nám dohledat objednávku, zkontrolujte prosím její číslo a zadaný e-mail
Kde můžete zboží vrátit?
Vrácení v prodejnách ZOOT (ZDARMA)
- Nesedělo vám to? Jednoduše přijdete na jednu z našich prodejen a řeknete nám číslo objednávky.
- My za vás proces vrácení vyřídíme, a vy se zatím můžete kochat zbožím na prodejně.
Vrácení přes Zásilkovnu
- Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík, na který nepíšete žádnou adresu. Obsluha Zásilkovny vytiskne štítek s adresou našeho skladu, který na balíček nalepí.
- Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář.
- Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Na přepážce řeknete kód „96415049“.
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí, nic neplatíte.
- Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.
Vrácení poštou
- Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z našich Prodejen ani poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady).
- Nemůžete dohledat svou objednávku v mailu? Vytiskněte si náš offline formulář.
Reklamace
- Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na kteroukoli prodejnu ZOOT, pobočku Zásilkovny nebo pošlete doporučeně na naši adresu.
- Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o způsobu vyřízení Vás budeme kontaktovat emailem. Zašlete nám zboží prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.
Co byste ještě měli vědět?
Jak je to s vrácením věcí placených přes Twisto?
- Přinesete je do kterékoli prodejny nebo na pobočku Zásilkovny, případně je pošlete k nám do skladu.
- My to zkontrolujeme a dáme vědět Twistu.
- Pokud jste ještě nezaplatili fakturu, sníží se vám její hodnota o vrácené zboží.
- Pokud už jste fakturu zaplatili, vystaví vám Twisto dobropis.
- Peníze vám nevracíme my, ale Twisto.
Chcete to vyměnit?
- To bohužel neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze.
Co když vrátím objednávku, ve které byly uplatněny kredity?
- V případě vrácení zboží z objednávky s uplatněnými kredity dostane zákazník u prvního vráceného produktu nazpátek částku poníženou o hodnotu uplatněných kreditů. Částka zaplacená kreditem je pak vrácená zpět v kreditech.
Nějaké nejasnosti? Napište nám na info@zoot.cz a spolu jim přijdeme na kloub.
Adresa ZOOT
ZOOT
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Vrácení a reklamace Different
ZOOT a Different odteď jedno jsou, což pro vás znamená samé dobré věci. A pokud se náhodou vyskytnou i ty méně dobré – třeba jako nutnost reklamace něčeho z Different – ani těch se nemusíte bát. Objednávky vytvořené na Different.cz nám jednoduše reklamujte spolu s vyplněným reklamačním formulářem za podmínek, na které jste byli zvyklí.
Vratkový a reklamační formulář Different
Jak to reklamovat?
Balíček spolu s vyplněným reklamačním formulářem jednoduše zašlete na adresu:
Different.cz
U Sanitasu 2246
Říčany, 25101
Potřebujete pomoct, poradit, popovídat…?
Jsme tu pro vás na info@different.cz
Vrácení a reklamace Urbanstore
ZOOT a UrbanStore odteď jedno jsou, což pro vás znamená samé dobré věci. A pokud se náhodou vyskytnou i ty méně dobré – třeba jako nutnost reklamace něčeho z UrbanStore – ani těch se nemusíte bát. Objednávky vytvořené na Urbanstore.cz nám jednoduše reklamujte spolu s vyplněným reklamačním formulářem za podmínek, na které jste byli zvyklí:
Reklamační formulář Urbanstore
Jak to reklamovat?
Balíček spolu s vyplněným reklamačním formulářem jednoduše zašlete na adresu:
Urbanstore.cz
U Sanitasu 2246
Říčany, 25101
Potřebujete pomoct, poradit, popovídat…?
Jsme tu pro vás na info@urbanstore.cz